Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LJ2 skrev 2009-07-18 23:28:29 följande:
    åh.. tänk en sån i fiiina dino eller rymdrosen ... eller älgtrycket.. oj vad jag skulle köpa.. =)) gillar varken hjälm eller rånarluva ju =(  (barnen alltså)
    jaa åhh vad fiint

Barnen här har gillat rånarluvor... HOPPAS dom gör det i år med!! annars gråter morsan här
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-07-20 18:51:50 följande:
    Tack, var tvungen att shoppa lite nu bara därför
    så klart toppenbilligt ju vad shoppade du?

Jag shoppade gul gul nanoouklänning och ett småfolk linne (småfolk linnet var dock till ordpris)
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-07-20 19:07:29 följande:
    Fin shopping! Jaa, jättebilligt! Jag har hoppstopp egentligen, har handlat för en massa dyra lappar denna månaden. Ska ju köpa bugga nästa månad så jag får sitta på händerna tills dess  Men nu kunde jag inte hålla emot. Blev ju bara en lila nanoou sommersuit och en kikkid solhatt så det vart billigt  Shoppade en röd kikid hatt nyligen, de är de enda som sitter bra på Ms lillskalle så hon måste ju ha en vit också..
    klart hon måste ha en vit oxå

smultron: måste bara säga att du är en MYCKET galen kvinna
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 19:14:08 följande:
    Men du om någon borde ju inse att det inte är så värst många i samma storlek när man slår ut det Jag höll på att trilla dit hos Småvi nu också..på två suits men jag lät bli*asg*
    haha det är ju sant jag hade runt 40st i två strl ju {#lang_emotions_dreamer}

ja då har du ju inte så många så jag tycker du ska köpa ett par nanoousuits *underbara*
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-20 21:22:17 följande:
    Hjällp mig nu!Badges suit eller cartoon suit?
    badges helt klart
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 21:24:54 följande:
    Nu har jag kollat in Molos vinteroveraller. Och nej, vill ju ha en overall till lille M men jag gillar inte riktigt färgerna . Den lila är fin men den vill jag inte ha till lilla storebror . Den skulle passat S perfekt men hon ska ingen ha *peppar mig själv*
    åhh men den blå är ju underbart fiiin!
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 21:32:02 följande:
    Jaa-den vill Max ha Det har han sagt själv*låååvar*
    hehe jaaa sure
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-20 21:33:10 följande:
    Den kan vara ok, men jag måste se den live. Men inte självklart toksnygg . Den gröna gillade jag inte och svart syns ju inte ute för tusan *småfolk ska synas ute*
    ja nä den gröna gillade inte jag heller...

men fire på llm då?
  • Buttelina

mortillsju skrev 2009-07-20 21:36:05 följande:
    Ja den oranga kan också vara snygg (och synlig)... . Jag hoppas att modellen är lättare för de små att klä på själva i år. Den var lite trasslig förra vintern tycker jag. För på dagis ska det gå undan minsann
    men då tycker jag du ska ha en hummeloverall!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14