• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LillaÄrtan skrev 2009-08-23 22:20:18 följande:
    Haha, det tycker du? Min 94centimetare kommer nog drunkna i den, annars hade jag slagit till NUUUUU!
    åhh aj aj det går nog inte :)
  • Emmsan

gaaah behöver lurvoverall råd :) har ju en ny liiila röd från 08 :) sååå fin men jag tvekar om inte den nya liiila med gröna kabntband är mer melker???? ska INTE ha båda så nu får ni hjälpa mej välja

• Emmsan
    {#lang_emotions_sealed} näää nu ska jag va ekonoooomisk en måste bort ;)
    Busbellan skrev 2009-08-23 22:26:56 följande:
    Åh, inget lätt val. Vi har den lila med röd kant och den är underbar, men det är ju del lila med grön kant också. Så den tog vi i jacka, så kandek du kan göra
  • Emmsan
    Preggi skrev 2009-08-23 22:29:32 följande:
    Är du säker på att du inte ska ha båda? Det brukar jag göra när jag inte kan välja..
    hahaha tööööst tööööst
  • Emmsan
    Preggi skrev 2009-08-23 22:33:27 följande:
    Ok, sorry.. Men då hade jag nog faktiskt tagit den gröna..
    THEA och Grodan skrev 2009-08-23 22:32:14 följande:
    Lila grön har vi nu och jag gillar den bättre än lila/röda   Båda är superfina men den lila/gröna är snäppet finare
    inhandlat o klart får jämföra de båda innan jag säljer tror jag ;)
  • Emmsan
    {#lang_emotions_heart}
    Buttelina skrev 2009-08-23 22:35:20 följande:
    LÄTT VAL!!! köp den lila med grönt och sälja gamla lila
    hm mitt köp givk igenom på payson men sen stod det på matadors sida att köpet misslyckades????
  • Emmsan
    LillaÄrtan skrev 2009-08-23 22:38:28 följande:
    Det gör alltid de.... Varje gång jag beställer blir det så men jag har då iallafall alltid fått mina varor Ingen som sett en regnbågsjacka i 104... NÅNSTANS?
    puh tack :) ska hålla ögonen öppna :)
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-08-23 22:40:00 följande:
    FIABIFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!
    wieeeeeeeeeeeeee??????????????
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14