• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

snigelina skrev 2009-08-25 17:40:51 följande:
    Jaaa, dollarn är lååååååååg.. det gillar jag, för om ett par veckor ska gubben till USA och shoppa
    mm det är suupernice så nu ska man passa på o fynda på ebay ;)
  • Emmsan
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-25 17:51:15 följande:
    Använder man sig av pay pal på ebay? Upptäckte att jag visste hade ett pay pal-konto häromdagen.
    japp superenkelt :)
  • Emmsan
    Pimm skrev 2009-08-25 18:00:28 följande:
    Godkväll på er alla! Har skickat ut maken med sonen i sandlådan..Nu vill mamsen ha lite tid för sej själv. Jag har sytt en mössa till vår lila lurvdress, har lagt in en bild i BT. Ni ser den nog inte så bra men jag är stolt över mitt masterpiece:) Det är lite jobbigt med mössdille för man både handlar och syr:) är ff lycklig över att jag fick hjälp av buttelina med en väpnarluva..tack igen:)
    åhh finns det fleer???? som gillar mössor alltså mitt senaste projekt behöver jag smakråd med!!! har ett katvig velour överdrag till skötbordet i lila rööd älskar verkligen den färgen men hittar ju aldrig ngr mössor i det tyget så nu e min plan o klippa söner  den o sy mössor bra eller duuuumt??
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2009-08-25 19:25:40 följande:
    Ja man vill ju gärna visa sin shopping fast man ibland handlar lite för mycket eller för dyrt i vissas ögon. Du behöver inte skämmas i detta gänget i alla fall Vi är alla ganska knasiga
    är vi??????{#lang_emotions_dreamer}
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-25 19:37:38 följande:
    Oki.. Två veckor sen en auktion slutade, ingen betalning.. Fick mailsvar på mitt påminnelsemail i torsdags då skulle hon leta efter sin "bankmojäng" inte ett ljud efter det å inga pengar.. Negga?
    juuupppp
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-08-25 19:46:30 följande:
    Godkväll Bombade bt lite. Är så KÄR i Miniature-jackan O så fick jag ju se bilderna på Tara, attans nu måste ju Maia också ha den där kappan
    var i heeelvete har du varit idag??? man blir ju orolig fattar du väl ??
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-25 19:48:10 följande:
    Vissa kanske jobbar vet du
    ahaaaaaaa{#lang_emotions_dreamer}
  • Emmsan
    Zvartaliljan skrev 2009-08-25 19:50:01 följande:
    ehhh jobbat o packat typ 100 paket...o sen storhandlat mat o sen städat...o nu ska jag snart fixa kvällsmaten så nu försvinner jag snart igen
    jaja du är förlåten ;)
  • Emmsan
    Pimm skrev 2009-08-25 19:51:55 följande:
    Du är inte ensam. Förra vintern hade Milo småfolks gröna "lurvoverall" med grön/bruna äpplen i fodret. Då köpta jag en halsduk och sydde om till en ihoppusslad mössa och en liten omlotthalsduk:) Så jag kan ju inte säja att det är dumt:)
    {#lang_emotions_dreamer}
  • Emmsan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-26 07:46:58 följande:
    Förstår känslan där... 2 st så funkar det ju då man för det mesta är 2 som hjälps åt ,en var liksom sen har man ju två armar .. Men jag kan bara säga att man vänjer sig, man hittar lösningar som funkar även i ett mindre kaos
    kan bara instämma men vid 43 går min gräns dock hahahahahha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14