• Emmsan

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LillaÄrtan skrev 2009-08-23 22:46:05 följande:
    Jag blir också nyfiken på Smultrons lilla bebis... Jag är ju jämt här & smygläser vad ni skriver, jag törs sällan komma fram o skriva jag med Nejnej, den kommer inte att passa, de är nog lika bra du säljer den med en gång! .-D
    klart du måste skriva din lilla toka
  • Emmsan
    Raihana skrev 2009-08-23 22:48:41 följande:
    Samma här!! Vad sägs om date på torsdag?
    hahahah det lät kul ska ni baka bebis på torsdag måntro
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-24 10:53:16 följande:
    Hon har väl nåt dubbelnamn va? Är det Ida-Lina eller nåt sånt?
    ahh oki har fått svar av henne ang skorna nu :-S jag har kollat skomåtten på hummels sida o de har stämt bra innan ???? ehh ok men det gör de ju INTE ALLS.. saken är oxå att den svarta skon är samma som den vita men annan färg bara o på den skon står andra mått faaaan i helvetet (sorry) att jag ger mej nu jag vill ha rätt sko o mina fraktpengar tebax ;)
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-24 10:59:09 följande:
    Så hon var kontaktbar nu då, ska bli spännande att se när jag får mina skor då. Är det helt fel tänker jag inte heller ge mig!
    nä det ska man banne mej inte göra :-S herman blev ju jätteledsen han satt o valde själv o de skulle hinna komma till förtsa skoldagen :(
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-24 11:05:09 följande:
    Låter ganska konstigt om hon tagit måtten från hummels sida. Borde det då inte skilja lika muýcket mellan varje storlek? För det gör det ju inte hos MPV
    hahah nej det är såå sant.. o man svarar inte så spydigt som hon gjorde hller jag hade börjat med o be om ursäkt typ 100 ggr
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-24 11:12:05 följande:
    jag som alltid gillat henne, men nu vet jag inte längre
    joooodå ;) men vi får se hur hon löser det.. sist vah on suupertrevlig när min ena mössa va slut o jag fick fiiina plagg på köpet så än har jag inte gett upp
  • Emmsan
    Busbellan skrev 2009-08-24 11:19:47 följande:
    Ja, det var väl då hon var så orättvis med kompensationen. Jag som fått en fel jacka och en med fläck på fick minsann ingenting extra
    hahahahahaha ja herregud
  • Emmsan
    Lantani skrev 2009-08-24 12:27:28 följande:
    Hur snabbt blir molo lurvoverallen typ som pudelpäls?
    det ska den inte bli om du tumlar den ;)
  • Emmsan
    Lantani skrev 2009-08-24 12:33:56 följande:
    Okej har n'ämligen köpt en på tradera. Som är som pudelpäls och sen där man viker över händerna är typ missfärgad lila och tyget på knäna är aningen tunnare tyg än resten, så förmodligen har den suttit på ett barn som krypit mycket i den
    ahh men tvätta om den med sköljmedel o kör den i tumlaren så håller vi tummarna att den blir finare :))
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14