Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Har någon tips på var man kan hitta en sydväst till ett barn med stor skalle?

• Duntoffla
    Helle skrev 2009-09-12 20:33:08 följande:
    Hmmm, nej tyvärr inte. Här verkar det lugnt ikväll ....
    Ja verkligen. ÄR förvånad över att folk faktiskt har liv utanför FL
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-09-12 20:38:34 följande:
    Vi får väl få igång lite drag i tråden ikväll. Jag orkar inte göra nåt annat än att hänga här ikväll ändå. Och här brukar ju vara trevligt.
    Inte jag heller. Är hemma själv med Noel idag och han somnade *kors i taket* på en kvart!
  • Duntoffla
    snigelina skrev 2009-09-12 20:40:37 följande:
    Jag tittar på Här är ditt liv också Känner mig vuxen
    DET är vuxet. Går det igen? Det tittade jag på som liten tillsammans med mina föräldrar
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-09-12 20:58:07 följande:
    Vad skönt att han somnade snabbt! Mina döttrar och en kompis sjunger singstar nu. De har precis tittat på MammaMia. Har jobbat ett dygn och ska på det igen imorgonbitti. Sååå trött! Skönt att bara slappa omkring här
    Ja, det händer liksom aldrig. Idag passade det bra eftersom jag haft ont i skallen hela dagen och är rätt seg.

Sötisar! Brukar de uppträda för er också?

Segt att jobba men najs med lite pengar.

Jag borde baka en kaka men orkar inte det tror jag. Eller?{#lang_emotions_undecided}
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-09-12 21:02:21 följande:
    Åååh vankas det kalas för hela la familia? Ni har väl snart fyllt år allihop va?
     Japp! Imorgon firar vi mig och sambon och den 26/9 (dagen efter han fyller) så firar vi Noel Mycket kakor och tårtor blir det. Det får bli sockeravgiftning i oktober
  • Duntoffla
    Therese1981 skrev 2009-09-12 21:02:42 följande:
    hej nu har jag lagt in bilder äntligen fattade jag =) vad tror ni ang salgen min sambo ska till usa i november och börjar bli stressad så det inte blir samma datum.......när tror ni det är????
    Jättesöt tjej!

har ingen aning alls om salgen tyvärr. Har det pratats om att den blir av? *sugen på att åka igen*
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-09-12 21:08:51 följande:
    Ja de sjunger och dansar för det mesta. Ja det är segt att jobba men trevligt med många helgtimmar på lönelappen. Dock var det mycket frestande att tacka ja till att vara ledig imorgon.. De ringde från jobbet innan och frågade om jag ville vara ledig. Men näää, tar det en annan gång. Kaka är gott ju!
    Ja, det är ju det

Kanske lika bra att riva av jobbandet när du ändå är igång liksom?
  • Duntoffla
    Therese1981 skrev 2009-09-12 21:13:46 följande:
    Gott med kakor =)
    Haha...ja och man blir ju så fin och kurvig av dem också

Äh, kanske ska göra ena kakan nu så jag slipper imorgon bitti.

CU
  • Duntoffla
    MammatillO skrev 2009-09-12 22:00:09 följande:
    finns det ev kvar kläder från tidigare kollektioner också på salgen?
    Det finns rätt mycket i mindre storlekar (56-80) men färre plagg i mellanstorlekarna.

Jag betalade ca 1500 ToR till Köpenhamn. Tog tåg ner och åkte bil hem. Hade jag åkt bil hela vägen hade det blivit billigare men det passade inte med jobb och så.

Men vad säger ni, blir det alltså salg i november? *måste börja spara nu i så fall*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14