Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-16 14:04:31 följande:
    Ja va e de med kräftor egentligen?  Hemska små kräldjur o få en däckad Allt bra med er?
    Ja, det är skumt det där. Här är allt bra. Lite trötta bara. (utan att ha ätit kräftor)
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-08-16 14:50:41 följande:
    Heeej vännen! Ja nu är det verkligen på tiden! Vet inte var tiden tog vägen. vi måste boka upp något strax, helst igår faktist!
    Japp, jag ringer i veckan. Nu ska jag vara social och umgås med Andreas syrra och pojkvän
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-08-21 20:40:47 följande:
    Hej hej! Massa nya fina NS!!
    Ja, jag såg de underbara bruna brallorna Är de fodrade som de grå army är?
    solouniko skrev 2009-08-21 20:45:01 följande:
    Godkväll, ingen klädes shopping idag men däremot har min efterlängtade bugaboo kommit. Så jag är glaaad och övningskör här i vardagsrummet
    Kul! Vad blev det för färger nu då?
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2009-08-21 21:10:10 följande:
    Tack! Haha japp, det blev en rosa och jag ångrar det inte för en sekund. I looove it!
     Det förstår jag och fördelen med Buggan är ju att OM du tröttnar så är det enkelt att byta en eller flera delar av tyget.
  • Duntoffla

God morgon!

Ser att ni pratar om att sälja "godbitar". I början var jag så att jag sparade en del men nu säljer jag det mesta. Ibland får de ligga i lådan ett tag och när jag kollar där då och då inser jag att jag inte vill ha det längre. Glömmer snart det gamla. Har dock ett par saker som jag sparar till ev framtida bebis.

• Duntoffla
    jompa skrev 2009-08-22 08:50:33 följande:
    Lycka till Hej tjejer Jag kan hålla med att de ibland är svårt att sälja kläder med oftast så är det ju så kul med det nya man köper hem att man snabbt glömmer de man sålt. Har sparat en del kläder från när barnen var små och hade suites och så men nu sparas typ inget. Kanske dumt men vem kommer vilja ha dem sen liksom.
    Ditt 3:e barn?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-08-22 09:00:39 följande:
    Morning! Alltså herregud vad skumt jag drömt inatt, Tjolla var här och snodde alla Liams lurvar, hon ringde bara på dörren, roffade åt sej 10 galgar med lurvar och drog, jag bara stod där helt paff och undrade vad sjutton vi nu ska med alla mössor till???
    *ASG* SAbla Tjolla!
    Tejja skrev 2009-08-22 09:03:55 följande:
    Godmorgon!! Alt väl? Här i Sthlm stålar solen från en klarblå himmel och vi förväntas då 35 grader varmt idag...*drömma får man väl va?* Dunis; Hello lövly, länge sedan jag stötte på dig här inne. Allt bra med dig och familjen?
    Visst är det underbart väder idag? Undrar om jag ska sola, bada eller påta i trädgården?

Jodå, här är allt bara bra. Fullspäckat sammanfattar väl den närmsta månaden. Jag har inte hängt här inne i Pölsetråden då jag haft shoppingtorka på barnkläder. Hur är det med er då?
    jompa skrev 2009-08-22 09:04:37 följande:
    Den var riktigt rolig den. Kommer inte att hända liksom så lika bra att sälja
    Jag är en riktig lustigkurre!
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-08-22 09:25:33 följande:
    jompa skrev 2009-08-22 09:12:18 följande:
    Du har ju hittat en ny hobby, tyvärr inte billigare men oj så rolig Såg att du shoppat igen
    Ja, varför hittar man inget billigare? Måste nog vinna på lotto. Dessutom är jag grymt sugen på att göra iordning hemma. Vi skulle egentligen fixat sovrummet denna helgen men fick gäster. Nästa helg också. Det kliar i inredningsfingrarna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14