Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tejja- nackdelen med OM-kläderna är ju att det är bara en utgift. Man säljer ju inte lika mkt som man köper in...{#lang_emotions_undecided}
  • Duntoffla
    Saraia skrev 2009-08-22 09:31:09 följande:
    känner igen det där inredningssuget,har hittat massor jag vill ha hem men var e pengarna???!! hade inte kännts fel m lite xtra så man både kunde inreda OCH köpa alla barnkläder man vill ha!!!!!
    jompa skrev 2009-08-22 09:30:48 följande:
    Ja jag kan oxå tänka mig att vinna lite, skulle vilja uppdatera min garderbo nu i höst oxå, ungarna har ju fått massor. Sen lite nytt hem vore inte helt fel, nytt soffbord, riva en väg, planera hallen bättre, inreda klädkammaren smart, ja listan är lång.
    Det kan man fråga sig. Jag väntar på att de ska ringa och säga att jag vunnit några millar

Här hemma har vi rensat som 17. Sålt 2 vardagsrumsbord (köpt ett nytt så ett saknas) samt en soffa, lite på loppis. Ska ut med lite mer saker också. Skönt att bli av med sånt som bara står.

har massa idéer om att fixa hemma.

Jag tjatar vidare om min bruna lurv. Har någon sett den utan luva i storl 92?
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-08-22 09:33:26 följande:
    Jodå, här är det bra. Johan har tillbringat de senaste dagarna på Kistamässan från morgon till kväll. Econow går där nu, idag är sista dagen- men de måste packa ihop oxå, så det lär väl bli natt innan han kommer hem. Skulle inte du på jobbresa nu snart?
    Just ja, det är den nu. Förstår att det är mycket.  Vi ska på konferens mån-ons i Malmö och sen är Bordeauxresan 21-25 september.
    Tejja skrev 2009-08-22 09:35:36 följande:
    Spelar ni överhuvudtaget på lotto?? 
    Faktiskt så har vi börjat. Har dock bara vunnit någon hundring än så länge.
    Tejja skrev 2009-08-22 09:36:27 följande:
    Äh, snart har du fullt i garderoben och då får du börja sälja!
    För att få fullt måste jag nog få den där vinsten först
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-08-22 09:39:02 följande:
    Det brukar ju vara en förutsättning... Dunis- Du ska möjligtvis inte till Forum idag? Jag och barnen funderar på att åka dit. Fast jag bävar inför alla folk som förmodligen oxå är där- så jag vet inte...
    Jag är faktiskt lite sugen men jag vet inte vad våra gäster säger om det. De blev hämtade på Arlanda inatt kl 1 av Andreas och de sover fortfarande.
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-08-22 09:41:58 följande:
    Ahh, just det- ni hade ju gäster- jag valde att ignorera det inlägget... Har ni gäster den 6 september också? (Funderar lite smått på ett minikalas för en 2-åring som bor här hemma)
    Jag tror att vi inte har något planerat annat än att lägga golv men ett litet avbrott är ju bara skönt

Noels kalas blir nog 26 sept. Bara så ni vet
    nikki2006 skrev 2009-08-22 09:42:01 följande:
    okej, varför är folk så bra på att betala sina auktioner Nu har jag 44 auktioner att packa så ni ser nog inte mig här såmycket idag Hur är det med alla annars??? Är det några som planerar att vinna på lotto??? Jag spelar inte men ni delar väl med er
    Hej tjejen! trist att packa men oj vad roligt när pengarna rullar in. jag har sålt sålt för ca 7000 i augusti såg jag nu. Kan det verkligen stämma? var är de pengarna nu? {#lang_emotions_sealed}{#lang_emotions_surprised}
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-08-22 09:43:23 följande:
    Vår lokala butik har ännu inte fått sin lurvleverans- jag ska speja åt dig!
    Ja, gör gärna det. Har kommit fram till att 98 kommer vara för stor.
    jompa skrev 2009-08-22 09:47:24 följande:
    De hänger i din garderob Jag har oxå sålt bra denna månaden men av nån konstig anledning finns inte de pengarna kvar. Shoppat nytt ju.
    Helskumt fakiskt. Så mycket nytt har jag väl inte shoppat? har förvisso lite kvar.
    nikki2006 skrev 2009-08-22 09:48:47 följande:
    Ja eller hur, var tar de vägen liksom hi hi. Men går man in under shopping fliken så ser jag vart de gått. Det är bara det att de försvinner för fort Vilken söt nyklippt grabb vi hade i btTyckte han blev jättefin. har du köpt nya nova star än???
    Tack! jag är också nöjd med frippan. lockarna är kvar men nu ser han.

jag har inte köpt några NS ännu. Är sugen på de bruna. Funderar på att göra mig av med de grå army som ligger oanvända hemma. Då du? Något NS?
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-08-22 09:58:19 följande:
    Nämen, här i Västerort skiner som sagt solen från en klarblå himmel och temperaturen ligger för tillfället på 32 grader.
    Dra den om Rödluvan och vargen också
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-08-22 09:56:00 följande:
    Ja de bruna, SKITSNYGGAHar beställt de xl också och så skall jag ha den röda jackan med vita bokstäver nere vid mudden. Är sugen på de beiga med  de mörkare som kom nu
    Vilken sida finns de på?
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-08-22 10:03:11 följande:
    lägger till Annacill
    jompa skrev 2009-08-22 10:01:16 följande:
    Babyshop, Busloppan, Små Vi och Liten Correlin.
    Tack!
    Tejja skrev 2009-08-22 10:03:37 följande:
    Skulle jag narras?  
    Nä, inte du inte

Ja, det brukar vara mkt folk och en dag som denna är det nog galet. Dessutom efter Barnbidrag ...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14