Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Bybo1 skrev 2009-08-19 00:03:46 följande:
    Hej Oj vad mycke fint o fina barn i bildis, vilket habegär man får   Vilken liten cooling som kan själv komma upp i stolen.. Hoppas jag får mitt fina fynd imorgon www.tradera.com/NY-Molo-Tshirt-Oavanligt-prin...
    åh det printet är underbart ,har det i klänning och leggings
  • Rååsa Smurfen
    Tejja skrev 2009-08-18 21:53:55 följande:
    Nej då, så är det inte. Jag tänkte precis som du förut.Så här gick min process till:Steg 1: Rosa och rött går inte. Punkt slut.Steg 2: Om någon designat ett plagg med kombon rosa/rött så går det.Steg 3: Jag kan faktist själv fixa kombinationen och det går bra det oxå! Steg 4. Jag tycker inte att det är lite vågat längre, utan bara snyggt! Jag skulle lätt kunna sätta på Neah ett par rosa strumpbyxor till en röd kjol.
    och där är jag på steg 1 forfarande
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-19 00:12:59 följande:
    Ohh MIiiin!!! Snart iaf! Oavsett pris!! Var de? Jag provade inte ens. Jag hade suuuperrensning häromdagen. Har ju shoppat skjortan av mig
    tur för dig att den inte är i stl 92 jag hade aldrig gett mig   tyvärr lär den väl aldrig dyka upp i stl 92 {#lang_emotions_cry}  iallafall inte sålänge Tara få plats i en 92  ,sen kommer det nog flera stycken när suitsen tid är förbi
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-19 00:28:55 följande:
    kanin legging vilken stl  jag har ett par 98  som du kan köpa sen när vi tröttnat på dem
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-19 00:39:46 följande:
    hohooho!! Ja tack!!!!!!!!  gitarr med kanske? Letar leggins o linne hahaha Skall nog skaffa lite backup.. Får säga till svägerskan Ja Blir kanon med kofta juh. H&M har suuuperfin lila nu för 149 :- Rena fyndet.
    ingen gitarr men leggings och linne och knapptröja  med kaninerna har vi
  • Rååsa Smurfen
    isako skrev 2009-08-19 00:42:59 följande:
    ohhh julafton juh!!
    underbara kaninerna  lite synd om dem egenligen där de ligger i sin låda  ,har nästan glömt av att använda de  ,linnet och kjolen är såå fint .
    Dumt egenligen att har för mycket kläder en del  lätt blir bortglömda då .
  • Rååsa Smurfen
    Raihana skrev 2009-08-19 00:44:54 följande:
    Knapptröja med kaniner kan gärna köpas in här när ni är färdiga med den
      den är dock i 98 så är lite stor till Tara ännu så det dröjer nog ett tag med den då jag älskar knapp tröjorna därimot leggingsarna i kaninerna  är det lättare att skilja sig i från 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14