Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-08-20 09:24:54 följande:
    Vad tråkigt..dom verkar var lite vimsiga. Jag beställde ju stjärntunikan men så hann den ta slut men så var det någon som inte ville ha sin så då skulle jag få den. Efter en vecka ringde jag för jag trodde den kommit bort i posten men då hade dom glömt posta den  Annars så är dom toppen tycker jag båda mina overaller kom med levernans dagen efter
    ja det är tråkigt när de inte håller sina löften  även BR ringde till dem först då de inte lyckades få tag i min beställning och bad dem lägga undan dem åt mig .
    Dock har de alltid varit snabba med leveranser när jag beställt hos dem,så snart han jag nog min härlig beställning även om den är så dyr att jag nästan skäms {#lang_emotions_embarassed} tur att det varit en bra tradera månad {#lang_emotions_laughing}
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-08-20 09:28:42 följande:
    ajabaja har också tagit in dom! tråkigt att llm gör så
    fast ajabaja såg jag bara hade större stl  heller är de mindre redan slut ? de är ju väldigt dyra Micke på BR hade pratat med molo och de sa då att de var slut på lagret och att bara lycklittleme tagit in dem  kanske det gällde de mindre stl ag tog 98 hellre lite stort och vi kan använda den nästa år okså  när det är så dyrt
  • Rååsa Smurfen
    MejaKiZnic skrev 2009-08-20 14:42:46 följande:
    Bra på ett sätt men vi säljare usch, ångrar att jag lade ut dom
    MejaKiZnic skrev 2009-08-20 14:34:22 följande:
    Känns som det är överskott på Molo på T,
    jag är okså nyfiken på er nick på T inboxa mig gärna
  • Rååsa Smurfen
    SmillaMilla skrev 2009-08-20 21:24:58 följande:
    Hur säljer kikkid på tradera? Vågar man lägga ut en lurvig sak?
    lite högre utrop på som start  tror jag på ,hoppas att det ska går bra i allafall
  • Rååsa Smurfen
    solouniko skrev 2009-08-20 23:31:45 följande:
    däremot har jag hört nått om chock råååsa lurv jackor låter kuuuul!
    oj låter fint undra hur många lurvar som kommer bo här ,de utökas  ständigt 
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-08-20 23:36:57 följande:
    gahh jag vill att det ska komma fula lurvfärger!!!! jag KAN INTE köpa fler nu *broms*
    var min tanke okså hur ska detta sluta ,de Tara har kommer hon ju kunna har nästa år  okså  ...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14