Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-08 12:57:01 följande:
    Mjöl är ingen höjdare heller Men vet ni vad makaroner studsar bra
    haha du får binda ihop och göra en makaroni studseboll

nä men jag förstår att det är drygt när dom hittar på sånna hyss. jag har själv en buse här hemma som hittar på både det ena och det andra
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-08 12:58:14 följande:
    Tänk att få ha en FIIINLURV!! Underbart. Vet du vilken nyans den rosa har??Jag är inne på en lila till Saga men får se sen när de kommer hur de ser ut. Sen ska ju Malte ha en med, men jag har dålig koll på vilka färger de kommer i. Men eftersom jag inte köpte någon i vår till honom (vi slet lite till på den vi köpte året innan) så är det ett absolut måste att uppdatera lurvförrådet
    http://www.troldehojen-shop.dk/group.asp?group=407

kolla på bilden som ändras i hörnet... där ser du lila och rosa lurv
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-08 13:02:23 följande:
    Den lila är grymt snygg. Även den rosa. Undrar om Noel "behöver" en till lurv? Nu är jag färdig med min lista i alla fall. Det var inte såå farligt
    vill se listan tack {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    mortillsju skrev 2009-07-08 13:04:14 följande:
    Åhhh de var ju toksnygga båda två!! Åh den grå med gult(?) var ju inte så tokig till sonen.
    nä dom är suuperfina!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 12:58:07 följande:
    Åååååå fiiiiina listan!!!
    jaaa {#lang_emotions_heart} vad har du på din lista?
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-07-08 13:05:46 följande:
    Den grå är underbar. SNyggaste lurven som gjorts Butte-här är listan TröjorDucati tröja med däckärmar 92Cartoon tröja med stjärnärmar 92Badges/pins tröja med grön mudd 92ByxorDucati däckbyxor 92Regnbåge 92Badges/pins med röda muddar 92SuitsBadges/pins med röda kantband 92Linne Regnbåge 92Stickad tröja med älgmärke på ärm 92
    fiiin lista
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2009-07-08 13:06:00 följande:
    Min lista blev inte särskilt lång faktiskt.Har bokat om det finnssvart tunika med vita stars och turkosa kantbandpusselleggingsgrön/oranga leggingsretroblommaleggingspusseltröjaSen hoppas jag ju att llm får in den lila stjäntunikan igen. Har ju redan betalat en där så beställningen fick ligga kvarSen har jag redan fått hem pippi och badges babyklänningarretroblomma tunika och pippileggingsNån som fått hem sin lila stjärntunika som kan tala om hur den är i storlek? Har ju beställt en 92, men funderar på om det kanske funkar med 98, det gick ju bra i blomtunikan i alla fall
    fin lista du med
    mortillsju skrev 2009-07-08 13:07:43 följande:
    Det blir en jätterolig shoppinghöst här hemma. Båda barnen behöver mycket kläder (både inne och utekläder!!) och  de är större nu och bär upp kläderna bättre nu. Likaså har de egna åsikter och även om man själv får mindre att säga till om är det roligt att köpa sådant de gillar. Men jag passar mig noga för att ta med dem till Hm och liknande för jag vill absolut inte handla kläder där
    åhh härlig med massa ny shopping mina barn behöver ju eg inte ett dugg kläder men jag har storrensat gaderoben för jag tyckte den behövde uppdateras lite så jag ska sälja 4 lurvar och en massa godingar i augusti/sep
  • Buttelina

maugu: uunderbara lilla livia

humla: fiina inköp och härlig kombo

• Buttelina
    Mosen08 skrev 2009-07-08 13:15:06 följande:
    Nån som har fått svar från mysgrodan ang molobeställning? jag mailade imorse men har inte fått nåt svär ännu..
    hon kämpar för fullt med att lägga in allt
  • Buttelina
    Mosen08 skrev 2009-07-08 13:24:59 följande:
    Ok vad bra! Trodde att hon kanske skulle maila så man vet om det är ok
    ja hon gör säkert det sen... hon har nog en hel del att göra antar att hon mailade mig för att hon vet att jag är ganska aktiv i denna tråden och att jag för meddelandet vidare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14