Busbellan skrev 2009-07-08 13:06:00 följande:
Min lista blev inte särskilt lång faktiskt.Har bokat om det finnssvart tunika med vita stars och turkosa kantbandpusselleggingsgrön/oranga leggingsretroblommaleggingspusseltröjaSen hoppas jag ju att llm får in den lila stjäntunikan igen. Har ju redan betalat en där så beställningen fick ligga kvarSen har jag redan fått hem pippi och badges babyklänningarretroblomma tunika och pippileggingsNån som fått hem sin lila stjärntunika som kan tala om hur den är i storlek? Har ju beställt en 92, men funderar på om det kanske funkar med 98, det gick ju bra i blomtunikan i alla fall
fin lista du med

mortillsju skrev 2009-07-08 13:07:43 följande:
Det blir en jätterolig shoppinghöst här hemma. Båda barnen behöver mycket kläder (både inne och utekläder!!) och de är större nu och bär upp kläderna bättre nu. Likaså har de egna åsikter och även om man själv får mindre att säga till om är det roligt att köpa sådant de gillar. Men jag passar mig noga för att ta med dem till Hm och liknande för jag vill absolut inte handla kläder där
åhh härlig med massa ny shopping

mina barn behöver ju eg inte ett dugg kläder men jag har storrensat gaderoben för jag tyckte den behövde uppdateras lite

så jag ska sälja 4 lurvar och en massa godingar i augusti/sep