Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

nikki2006 skrev 2009-07-20 17:53:41 följande:
    Härligt Har du många tryck som går igen eller är alla 110 olika tryck???
    Nej jag ska knäppa kort innan jag packar ner dem- där är favvoprinten/ränderna i flertalet ex såsom orange miniapplex5, lamm,kaniner,regnbåge,snögubbar. Det är faktiskt många av samma print när jag tänker efter{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 17:56:56 följande:
    Läste just att 1 av 3 foster dör vid en operation av brusten blindtarm...och 1 av 100 av gravida kvinnor...var visserligen en amerikansk sida och de har väl en förmåga att överdriva kanske? Eller ja, sjukvården ser ju annorlunda ut där, siffrorna kanske beror på att de söker vård för sent?? 1 av 10 foster dör under operationen även om blindtarmen inte hunnit brista...åh vad detta var lugnande information för mig...INTE!!! Det gör rejält ont just nu...måste ligga platt på rygg...fattar inte hur de tänkte när de sa att jag skulle komma tillbaka kl.8 imorgon för nya prover!  Förstår att de inte vill sätta diagnos för snabbt men ändå...mitt illamående och kräkningarna skyllde de ju på graviditeten...
    Håller med Nikki- sluta googla nu för du kommer bara göra dig själv mer orolig och ledsen. Lyssna på din kropp och åk in om det eskalerar. Stor kram till dig{#lang_emotions_heart}
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-20 18:03:00 följande:
    Jag vill se bild!!!
    Ja-det kommer{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-07-20 18:24:15 följande:
    SMULTRONHJÄRTA    110 st wow jag är impad *hehe*
    det är inte min man
    mortillsju skrev 2009-07-20 18:26:28 följande:
    Vem i hela friden har 110 suits?? *impad*
    *räcker upp handen* Men nu efter att ha fotat efter storlek så är jag en cool katt igen- det var ju inte alls så fasligt många
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-20 18:46:27 följande:
    Vad din man däremot måste ha är en grymt bra inkomst och så måste han va ordentligt kär i dej, du har ju pluggat en massa, de blir man inte rik på...    
    Ja här är det nog bara kärlek ser du- han har precis fixat storleken på alla mina aningens mörka bilder eftersom stubinen hos gravida smultronet är jädrans så kort
    Flock skrev 2009-07-20 18:55:17 följande:
    Måste bara säga att du är ju för go du!!! Hej hej i tråden!

Hej- allt bra?
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-07-20 19:11:58 följande:
    klart hon måste ha en vit oxå smultron: måste bara säga att du är en MYCKET galen kvinna
    Men du om någon borde ju inse att det inte är så värst många i samma storlek när man slår ut det

Jag höll på att trilla dit hos Småvi nu också..på två suits men jag lät bli*asg*
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-07-20 19:18:52 följande:
    110 eller 113 är ju inte så noga  Nu vill vi se bild på skönheterna
    Finns i mitt galleri..gubben säger att jag kan inte erkänna "spektaklet" i bt
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-20 19:22:41 följande:
    De där va väll en dum fråga
  • Smultronhjärta
    mortillsju skrev 2009-07-20 19:34:29 följande:
    Ha ha..nu använder vi ju faktiskt fortfarande suits som pyjamas till sonen-han väljer det själv framför tvådelat..
    Och man kan aldrig ha för många suits..det är ett sant Smultronmotto
    solouniko skrev 2009-07-20 19:39:18 följande:
    Många fiiina suits, har väl ungefär 10-12 stycken av dom. Haha, det tycker min karl är mycket  Måste visa han dina bilder så han förstår att M måste ha mer kläder
    Äh..min man säger bara" jaja det är kul att du har något som du tycker är så roligt" Så länge han får greja med sitt fotograferande och sina akvarium så är det lugnt
  • Smultronhjärta
    jompa skrev 2009-07-20 19:44:57 följande:
    Ohhh shit pommes Smultron vilken samling suits du har. Du får byta massor med gånger varje dag på den lilla om den ska hinna använda allt.
    Nej nej- det är ju inte särskilt många i varje storlek.. Jag är som sagt coola katten och kan till och med köpa fler suits utan att samvetet skriker nämnvärt
    Då är det faktiskt värre med sonens Småfolkströjor i kommande storlek- där kommer jag få sälja av på T{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    mortillsju skrev 2009-07-20 19:47:29 följande:
    Måste säga att det där är bra, att man låter varandra vara ifred med sina intressen och det man tycker är kul. Det är ett lyckat recept i en relation. *gillar smultronmotto* Jag samlar mer på....hmmmm strumpbyxor. Vet inte varför, just nu vägrar S ta dem på sig ...skitunge
    Hoppsan Kerstin Smått jobbigt när ens samlingsobjekt vägras användas men tids nog så{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta

Någon som har varit på Smallkids utförsäljning någon gång? Hur det brukar vara med utbud,priser och så tänkte jag{#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14