Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa skrev 2009-07-22 10:19:40 följande:
    Ahh är det den som är för vår och höst? Funderar på en sån till M nu i höst. Hur är de i stl?
    Jopp- vår&höst. Sonen har avverkat en och har en på tur
    Jag tycker de är aningens små i storlek,den vi har på vänt i vår berömda växalåda är i stl 98 och den är lika stor i stl som en annan överdragsoverall från Minymo i stl 92.
    Ja,jag samlar på ytterkläder också-skönt att man är i gott sällskap iaf
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    jompa skrev 2009-07-22 10:37:37 följande:
    Ok men det är den som är lite så prasslig i materialet eller hur? Står regndräkt i shopparna. Frågan är vilken färg som är snyggast....
    Ja- den är prasslig.Men den har varit toppenbra med underställ kallare dagar!
    Om du kan tänka dig en fuchsiafärgad så säljs den till superpris hos wiells{#lang_emotions_laughing}
  • Smultronhjärta

Spanade precis in Dunispinglan i Oddmolly tråden *åh vad jag vill ha sådana träskor*

Frågar igen..utifall att ngn som här nu vet..Smallkids outlets,ngn som har varit på en sådan??

• Smultronhjärta
    Therese1981 skrev 2009-07-22 15:09:25 följande:
    Vill oxå på salg när kommer den vara ??? i december eller november tror ni??
    Kan bli vilket som..förra året var den i början av november och året innan i början av december om det blir någon vill säga{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Therese1981 skrev 2009-07-22 15:17:14 följande:
    jo vi får hoppas det blir av.....när var din bebis beräknad???
    Ja salg är alltid roligt Jag laddar inför oktober och Småfolk först och främst{#lang_emotions_tongue_out}

Liten syster har fått lika många datum som vi har gjort ultraljud men allt från sista veckan i augusti till 1 september har det pratats om.. Hon får gärna va lika snabb som sin bror och komma några veckor tidigare Det känns helt scary och overkligt att jag ska ha två barn att hålla reda på{#lang_emotions_sealed}
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-07-22 15:23:39 följande:
    hur kommer du dit? ska du åka med nån här??? är där plats i bilen snaaart kommer ju fiabiffen!! gud vad kul!!!
    Ja jag hoppas att Stormis hakar på iaf- vi måste ju nyttja vårt barnibyen kort Bilar,platser och sådant har jag inte ens börjat fundera på ännu,men jag gissar att intresse finns??{#lang_emotions_dreamer}

Ja tiden rusar och snart ska liten loppa ut*hemska tanke* Gaalet att jag innan dess ska ha flyttat,målat och donat om en hel lägenhet,opponerat på uppsats och börjat ny kurs,helst målat 3 skåp också{#lang_emotions_sealed}
  • Smultronhjärta
    Raihana skrev 2009-07-22 15:32:01 följande:
    Härligt att hon kommer snart! Men du glömde att shoppa mini suits på din att-göra-lista
    Ha ha ha-lustigt nog är det något som görs utan att det ens står på listan{#lang_emotions_innocent}
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-07-22 15:37:22 följande:
    Hej! Tänkte jag skulle köpa molos misty overall och hoppas den passar i höst iaf. Tror han är en 90-92 cm men nu satt jag ju läste tillbaka och blev sugen på mini a tures höstoverall. Kan han ha en fuschiafärgad???? Är det för girly??? Smultron: Skrev du att den overallen är liten i stl??? Tror du min godis kan ha en 98?? Vilken stl har Max och hur lång är han??
    Max kämpar på och är nu 88 cm kort och 98:an är ff för stor Jag hade nog iofs chansat om din godisburk inte är mer än 90cm lång, jag upplever overallen som aningens kort i benlängd men inte i ryggen. Fuchsian är fin{#lang_emotions_tongue_out}
  • Smultronhjärta
    Therese1981 skrev 2009-07-22 15:37:57 följande:
    Klart jag ska på Molo Även om mitt argument till att åka två ggr i våras var att jag inte skulle dit i höst..men det trodde ingen på ändå
    maugu skrev 2009-07-22 15:45:41 följande:
    Jisses-var rädd om dig!!
    Jadå- jag kör med maken Supersnygg jacka{#lang_emotions_tongue_out}

Butte: Klart vi tänker på dig
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-07-22 15:56:16 följande:
    Tror min godis har kortare ben och längre överkropp, så då kanske den fungerar i 98... Tycker oxå fuchsian är fin, bara rädd att den blir för girly. Han syskon skriker då... Har Max den i fuschia?? Har du bild??
    Nej vi har den i brunt..Kan nog vara så att fuchsian är för girly även om den är fin,finns risk att syskonen kommer skrika menar jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14