Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Flock skrev 2009-07-22 16:25:27 följande:
    Kanske lika bra att jag håller mig till den första planen då Molo Misty
    Kanske blir bäst
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

...eller ja..god och god.. Vilka mardrömmar jag krigar med varje natt, alla rörande förlossning{#lang_emotions_sealed} Tiden springer och lillasyster riskerar starkt att få heta Fiabiffen för här finns inga namn på listan längre,jag har bara pojknamn i huvudet*har nog inte fattat flickagrejen ännu*
    Någon som har förslag på enkla "vanliga" helst tvåstaviga tjejnamn?{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 10:09:55 följande:
    God morgon! Jag säjer då givetvis Puma!
    Ja Puma är ju ett starkt alternativ som andranamn med tanke på att Max heter Lejon i andranamn..men det är ju inte så "vanligt" och jag har svårt att se mig själv stå på trappen och skrika efter Puma Tilltalsnamn är toksvårt!
  • Smultronhjärta
    kexchoklad skrev 2009-07-23 10:16:08 följande:
    God morgon! Oj, det där med mardrömmar minns jag från både då jag väntade sonen och dottern. Jag drömde en massa hemska saker. Jag vaknade nästan varje natt och var helt förstörd.
    Jag vaknar varje morgon och undrar huuuur jag kunde ge mig in på detta igen Jag måste jobba på min mentala målbild om du frågar min barnmorska..Ja det är ju såå lätt när jag ska igenom en förlossning innan målbilden blir verklighet*mutter*{#lang_emotions_dreamer}
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 10:16:15 följande:
    Den svårigheten kände väll jag till viss del, men framför allt mannen i detta hushållet,  därav Teolin! Fast hennes mormor e helt beslutsam med att hon heter Puma och inget annat!   Men tjejnamn e jätte svårt, Teolin va vårt enda namn, men på killsidan hade jag MÅNGA!!
    Jag beställde en lillebror, hade huvudet fullt med killnamn och inte en tanke på det där med tjejer{#lang_emotions_cool} Det tar nog ett tag att vänja sig vid verkligheten sen..men maken är helt lyrisk
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2009-07-23 10:18:57 följande:
    Fiabiffen är ju jättefint  Usch hade också så mycker dömmar, både vanliga och mardrömmar. Angående namn så är det ju skiitsvårt verkligen. Tur att vi fick en tjej för vi hade noll killnamn som vi var överrens om. Sambon ville först ha Alva, men det blev en Milla tillslut  Finns fööör många namn!
    Ja visst är Fiabiffen ett vackert klingande namn Jag sitter mest och tycker att det finns för lite namn..antingen så är de för populära eller så har jag skumma associationer till dem eller så heter någon annan det redan{#lang_emotions_dreamer}
    Ja ja jag har ett tag på mig när loppan väl är ute i värsta fall...
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-23 10:28:30 följande:
    Här öser regnet ner
    Här också...Du får shoppa desto mer via webben
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-07-23 10:37:30 följande:
    Hej flickor! Fy vilket höstväder det är.. Smultron: ååhhh det börjar närma sig nu för dig ju! När är det beräknat? Jag förstår din namnångest... Vi hade inga killnamn, för det skulle ju va en tjej. Det var det INTE och killnamn hade vi typ inga. Men det tog bara några timmar innan vi såg att det var en liten Milo.. Så det löser sig säkert när fiabiffen ploppar ut om inte innan!
    Ja tiden går fort.. Det jag önskar mest är väl att du har rätt i det där med "ploppar ut". Låter rätt så enkelt
    kexchoklad skrev 2009-07-23 10:38:37 följande:
    Vilka färgerna har fleecarna kommit i måntro? Det var ett bra tag sen jag var in på pop
    Kolla på polarns hemsida
  • Smultronhjärta

Hörrni- det är ju jag som klagar på värmen

Hej Hilla*vinkar*
    Ska du till halmstad i helgen?Om du är i vbg vill säga?

• Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-07-23 14:43:05 följande:
    Ska du dit?? Jag är väldigt sugen men det blir på söndagen..
    Japp När det för en gångs skull är väldigt nära mig så blir det att stuva in magen i bilen och tuta dit, men jag åker nog på lördag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14