• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Duntoffla skrev 2009-07-14 20:53:24 följande:
    God kväll!Idag tar sambon nattningen så jag har lite FL-tid. Najs! Fina kids i BT som vanligt!Händer det något kul? Fler bra reor? Mer Molo ute?
    Hej vännen.

Har du det bra på semestern?
  • jompa

Tofflan: Söta söta N i BT. Börjar bli riktigt långhårig, och du så länge kusarna inte går in i munne är det väl ok

• jompa
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:00:40 följande:
    Hej hej!Här är det bara bra. Svårt att underhålla en 22-månaders hela dagarna bara Har du semester nu?
    Ja nu är det semester här med, så skönt.
    Men som du säger det är inte helt lätt att roa de små. Men små utflykter, även om det bara är till grannlekplatsen brukar funka.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:08:46 följande:
    Ja, man får göra sånt. Noel är inne i en sån aggressiv period just nu vilket är skitjobbigt. Han blir arg för minsta lilla och är ganska knepig med mig. *puh*
    Men vi får ses nån dag så kan han och Mira sura i hop
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-07-14 21:16:20 följande:
    Ja, det vore ju perfekt. Han är alltid gladare i andra sällskap. Det är mest jag som får ynnesten att avnjuta hans hiskeliga humör Vi är hemma denna vecka och nästa innan vi åker till Varberg en vecka. Något kanske vi kan styra upp?
    Men du är ni hemma imorgon?
    Vi åker ner till landet på torsdag och kanske kanske ner till Skåne nästa vecka.
  • jompa
    lillronya skrev 2009-07-14 21:18:01 följande:
    VArt ska ni hän i skånelandet?
    Vi har släkt i Malmö så där i krokarna blir det. Mannen och min pappa ville till Tyskland för att handla lite och då får jag roa mig själv med ungarna, men vi blir nog bara där en kort sväng, en eller två dagar.
  • jompa
    lillronya skrev 2009-07-14 21:25:03 följande:
    Aha Blir ju nyfiken ju.
    Förstår det.
    Var bor ni någonstans?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-07-14 22:09:57 följande:
    Jompa- var du sugen på att ses?
    Ja men nu hann mannen före och bokade in oss hos hans kompisar i Bålsta.
    Men vi kan väl höras nästa vecka, om vi inte åker till Skåne så är vi hemma hela veckan.
    Sorry för strulet.
  • jompa
    SmillaMilla skrev 2009-07-15 08:23:10 följande:
    God morgon!Här har vi äntligen strålande sol.
    Vi med och nu får det vara så några dagar tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14