• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-07-15 22:16:17 följande:
    Just därför Matilda har underkläder och nattlinnen med Hello Kitty Gokväll i trån Har haft en slö dag idag, var på krogen och lyssnade på musik igår minsann
    Vad trevlig
    Drack du te oxå?
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-15 22:23:24 följande:
    Åå här är ni! Lyckades leta mig in i gamla tråden och blev väldigt förvirrad när jag såg massa inlägg från mig själv på sista sidan Go'kväll sötisar!
    Hej hej Skattmamman.
  • jompa
    LA Woman skrev 2009-07-15 22:29:46 följande:
    Drycken hade ungefär den färgen men var kall och skummade ja, det var riktigt nice att gå, händer ju inte så ofta nu för tiden Tyckte lite synd om gubben som låg här hemma och hade ont bara
    hihihih ja så brukar mitt te oxå se ut ibland
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-15 22:29:46 följande:
    Hej! Hur är det med er??
    Bara fint, och med er?
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-15 22:33:56 följande:
    Härligt!! Jo med mig är det bra och med minimonstret är det toppen så länge han inte är med sina föräldrar *hyffsat less på 3årstrotsen nu kan jag lova*
    ahhhh jag förstår.
    har två moster här hemma som trissar varandra hela tiden och bråkar nästan jämt, lillasyster spöar storebror
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-15 22:40:42 följande:
    Hahaha gör hon? Stackars brorsan Jamen onge alltså!! Han är som sötaste, duktigaste lilla ängeln på dagis osv och personalen lovordar honom varje dag han ÄR SÅ duktig!! Ååå vilket barn ni har alltså, helt otroligt, vi har aldrig varit med om maken osv. Men så fort man stänger grinden till dagisgården så hör man nästan hur de där små hornen växer ut ur pannan Nåja man får väl vara tacksam att det bara är vi päron som behöver tampas med den sidan
    Ja nu är ju brorsan inte helt oskyldig, han är mästarnas mästare på att retas och M är ju inte direkt svår retad

Men jag säger som du att så länge de sköter sig borta får man vara nöjd, man får nog räkna med att det är sånt som föräldrar får ta.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:43:09 följande:
    NU!!! NU kom jag på en sak Alla print e verkligen inte fina från Molo i alla plagg!! Såg just Idas dalmatin linne hänga här på stolen och jag bara äääälskar det, men ändå så avskyr jag nästan Dalmatinerna Det är verkligen fint print på vissa plagg, men långt ifrån på alla NU vet jag hur jag ska välja
    Bra där nu börjar du förstår
    Nu tänker du på helt rätt sätt, det är så här man väljer guldkornen
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:44:21 följande:
    Ha ha ha Kan verkligen SE Mira spöa brorsan faktiskt
    Hihihihi japp hon kan hon.
  • jompa
    lillronya skrev 2009-07-15 22:44:47 följande:
    Beror också på vilket kantband de sätter till på de olika plaggen tycker jag.På linnet är ju kanten ljus, det är den ju inte på annat...
    Ja så är det absolut och sen är vissa print fär mycket om det kommer på för stor yta tycker jag.
    En klänning kan bli to much medans ett linne då är helt ok.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:48:41 följande:
    Aha så de e SÅ du gör Nu börjar jag äntligen hajja efter typ 2 år   *jädrans trög*
    Jag har inte velat säga det
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-15 22:53:49 följande:
    Hmpf... Sitta på en sån avgörande secret när jag behöver råd
    Nu menade ju jag att, ja du är lite trög
    Det är det jag hållt inne hela tiden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14