• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Ängeln: Fin fin lurv. När kommer den bruna?

• jompa
    ängeln83 skrev 2009-08-10 20:28:29 följande:
    Nu finns bild O imorgon hoppas jag att den bruna kommer.Ååååh, jaa, den är super fin.
    Hihihi samtidigt
  • jompa
    THEA och Grodan skrev 2009-08-10 21:14:26 följande:
    Hellloooo girls Idag har jag klämt på lurvar i alla färger live hoss Ajabaja LOVELY, ville aldrig gå därifrån. Måste säga att den limegröna med petrolkantband var grymt fin IRL, blev riktigt sugen på den och massor av lurvluvor Måtte T gå bra, för här skall shoppas lurvisar
    Men varför inga på nätet ännu, och inga på LLM heller, segisar
    Vi sitter ju och väntar otåligt.
  • jompa
    Incommunicado skrev 2009-08-10 21:18:45 följande:
    haha, ok, där åkte den ena. Då är det bara att bita ihop och sälja.
    hihihihi gick snabbt och bra för din del där ju
  • jompa
    Incommunicado skrev 2009-08-10 21:17:44 följande:
    slut på ångesten - jag har lagt ut mina kära molooveraller på T nu... usch vad svårt det var att bestämma sig, det blev så iaf att ärtgrön åkte ut, ny ger mer pengar på T, dessutom är förra årets gröna en av mina favvisar (vet att de flesta tycker tvärtom). Holden åkte på T med, jag kan inte ha så många nya overaller hemma...borde lägga ut mer med, suck, orkar bara inte....Såg Småfolk idag, var inte impad - som vsnligt. Same old....
    Håller med om att det mesta har man liksom sett förut. Känns lite tjatigt, de gör ju sååå stora kollektioner oxå så ideerna kanske sinar.
  • jompa
    Smultronhjärta skrev 2009-08-10 21:32:28 följande:
    Var så god Trodde inte du hade någon växalåda
    Näää egentligen inte men för denna gör jag ett undantag
  • jompa

Hej tjejer

Kikar in en snabbis från jobbet
    Alltså hur fina färger är det inte på lurvarna, skulle kunna köpa flera stycken, och jag som inte ens gillar lurvarna

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14