• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-08-13 08:09:11 följande:
    Sant..men jag sitter ju på sprillans nya plagg i den gamla brun/vita randen..Så det får nog lov att bli rosa/rosa-känns som ett säkert kort till en liten tjej Men den lila/gröna och den röd/vita var inte heller dum
    Nä funderade lite på den lila/gröna om en sådan mössa kanske skulle passa till den lila Småfolkslurven.
  • jompa
    Smultronhjärta skrev 2009-08-13 08:20:03 följande:
    Åh det känns ju iaf som en nära klockren matchning
    Ja eller hur Den rosa/rosa funkar nog oxå då kanterna är rosa.

Brukar nu sälja Katvig mössor på T? Går de bra?
    (Obs ingen annons)
  • jompa
    Saraia skrev 2009-08-13 08:33:55 följande:
    ja båda hade inte varit fel men hon e lite "jobbig" när det gäller kläder o man vet aldrig vad hon kommer använda mkt o vad som får ligga så det e för dyrt o köpa båda t henne. fas dessa e ju såååå fina så de kanske hon skulle använda båda 2......
    Men vilken säger hon själv då?
  • jompa
    Emmsan skrev 2009-08-13 08:49:58 följande:
    de grööööna
    Är nog avår att hitta i butik men det kommer kanske några på T nu när hösten kommer. Eller TS kanske.
  • jompa
    Pimm skrev 2009-08-13 09:30:05 följande:
    Emmsan nu finns en bild i BT på en strolek 74 så ser du hur rymliga dom är. Sonen är 79 cm lång och väger 11,5 kg.
    Jisses så fin den är den gröna lurven
    Ja din son oxå förstås
  • jompa
    Incommunicado skrev 2009-08-13 09:32:25 följande:
    Hej, vad shoppas? Tips:www.tradera.com/Helt-ny-Katvig-klanning-i-eko...(inte min!)Jag har drömt om lurvisar hela natten, jag blev sugen påp att köpa en mörkblå till Damien och en ljusblå till grabben i magen. Hmm, får se vad jag ska göra, jag ahr lovat mig själv att sluta köpa kläder ett par månader. Snart. Ska bara kika lite till först.
    Tråkigt att lova nåt sånt ju
  • jompa
    melizza skrev 2009-08-13 10:11:53 följande:
    gillar verkligen din filosofi men vi har en lila med röd-orange kantband, en röd med lila kantband och en turkos med röda kantband.....så en lila blir kanske för snarlikt dem andra så jag kanske skulle fundera på en hallon eller en brun.....åååå vad svårt att väljaoch så har vi ju vi har ju en lila, rosa, och grön småfolk
    Åhh du sitter ju på en massa godbitar du
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-13 20:43:38 följande:
    Å du har mött Greta hör jag   *ASG*

Greta kommer bli en hemsk mardröm för de som mött henne.
  • jompa

God kväll.

Ahhhh jag vill vinna pengar nu så jag kan köpa nån mer lurv och massor Katvigar, Hummlar och Matar till mina små fisar.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14