Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 10:36:35 följande:
    Hej på dig Tjolla!!Det va längesen! Var har du hållt hus? Allt bra med er och lillbusen?Alla verkar säga hallon.. Va e de för fel på den orange?
    Heej! Vi har varit iväg med husvagnen och bara latat oss

Åhh den oranga är suuupersnygg! Men Bubblan är ju en hallon tjej! Fast, är hallon röd? Jag trodde den var rosa... Iaf röstar jag för en RÅÅSA overall åt Bubblan!
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2009-07-24 10:43:11 följande:
    Men oj vilken fin liten sötis i underbar overall. Underbar färg! Den ser ut att sitta jättebra på tycker jag. Var den lätt att ta på? Det är så sällan man ser MAT, här har ingen det mer än jag . Molo ser man, pop men inget annat nästan.
    Ja den satt superbra på, han puslade i snö, lera och vatten till knäna utan att bli blöt igenom en enda gång... Älskade den! Superlätt att ta på!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2009-07-24 10:44:57 följande:
    Hur tycker du overallerna är att röra sig i? Verkar Milo tycka att den är klumpig?
    Nej han knallade på som vanligt i den. Å även om det var lite plusgrader blev han liksom inte svettig alls i den så den blev välanvänd.
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 10:47:10 följande:
    Låter som ni haft det rätt bra då med andra ord Hallon är ju typ rååååsa med rött i  Hon har ju den röda jackan med regnbåge täckisar..
    Nja... Det vet i tusan, hade en jäkla otur när vi var iväg med husvagnen. *MORR* Men nu är vi iaf äntligen hemma igen, det dröjer nog innan vi åker iväg
  • Tjollabolla

Hej flickor!

Äntligen har jag med shoppat lite Molo news! Eller rättare sagt, sambon {#lang_emotions_surprised} Han såg dukati tröjan och det var kört. "DEN SKA HAN HA!" Han har aldrig köpt några kläder åt Milo frivilligt innan, ska tilläggas .

Och sen hittade jag dom. HÄNGSELBYXOR i 98!! Weee finally! Höstens är mörkare med mörkare stars. SÅÅÅ underbara!

• Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 20:34:30 följande:
    Åh VART hittade du hänglisarna???Fast...blir det kanske lite krångligt på maia nu när hon är blöjfri o går på toa själv?
    På Barnlek i Åhus. Fanns nog bara dessa...
    Jo det blir nog krångligt. Vi har ju inte lyckats få Milo blöjfri så han kan ha dom

Det gick så bra ett tag med blöjan, men nu vill han inte. Han bara skriker efter blöja när vi tar av den, så vi lägger ner ett tag nu tills han själv vill. Är ju inte meningen att han ska stå och vara ledsen vid blöjorna liksom
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 20:36:25 följande:
    Oki..Inköpt av höstens..retroblomma suitrödpricksuitbadges suitrosarand suitlapptäcke suitstarslinne x 2lila stars brallabadges brallarosarand brallarödprick brallapippi brallarosa/grön rand brallalila stars tunikaretroblom tunikapippi tröjabadges tröjarödprick tröjasvart stars mössa På kommande lista..retroblom linnegrå prick tunikaröd prick tunikalila stars leggingsretroblom leggingszigzag ränder leggingszigzag ränder knapptröjabadges tröja juniorpussel tröja juniorhjälmis lila starshjälmis pussel hjälmis dockorhjälmis badgesrånis retroblområnis dockorrånis lapptäckemuddisar pusselmuddisar grå prickmuddisar lila starsmuddisar retroblommamuddisar dockormuddisar lapptäckebabytunika lapptäckebabytröja lila starsbabytröja dockor/pussellurv junior utan luvalurv junior utan luvalurv junior utan luvalurv junior utan luvaoverall hallon eller lilastickad rånis hallonvantar hallon eller lilaÅ jag tror de får räcka så av Molosarna
    HOLY SHIT!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14