Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Busbellan skrev 2009-07-27 10:46:50 följande:
    Är det bara jag som INTE tyckte Molos gamla modell var jättestor?Eller beror det kanske på hur barnet är byggt?Ella hade 86 i den gamla modellen i vintras när hon var 1,5 år. Hon var väl då ca 83-86 cm lång.Den satt verkligen precis i ärmarna när vintern var slut
    Milo hade oxå 86 i sin förra vintern och jag tror nästan att den passar nu med. Det var den oranga. Den knallgröna är oxå helt enorm, det är 92 i den och jag tror den funkar denna vintern...
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Busbellan skrev 2009-07-27 11:06:19 följande:
    Ella hade den plommonlila och den är väl från -07 har jag för mig, så den borde ju vara lika stor, eller det kanske skiljde mellan de olika plaggen.Det såg man ju inte minst på babyklänningarna nu i vår
    Ja men så är det säkert! Jag köpte ju dukati tröjan åt Milo, han drunknade i den i 98, fick köpa 92. När jag kom hem jämförde jag med cuba cars från i våras som han har 98 i och dom var lika stora...
  • Tjollabolla
    H I L L A skrev 2009-07-27 11:23:26 följande:
    Förstår det, men kanske en liten pyjamasbild eller nåt Detta var/är en seg dag ..... regnet öser ner och barnen är rastlösa (ja jag också för den delen). Längtar till ikväll när mannen kommer hem för då blir det en shoppingtur till Gbg
    Seg dag här med! Varmt och kvavt och inget att göra
  • Tjollabolla
    H I L L A skrev 2009-07-27 11:33:12 följande:
    Ja fy sjutton, jag är en riktig surtant idag. Borde storhandla, men är inte alls sugen på det med 3 vildar  Får handla i natt istället Hur länge till har du semester ?
    Bara 2 veckor till! Ångesten börjar komma dessutom
    Sambon jobbar denna veckan, sen är han ledig i 2 veckor till.
    Ja jag och Milo ska köra in och storhandla snart. jag ska bara.... Samla ork eller ngt
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 12:08:41 följande:
    ja o de där med att overallen ska vara lika lång som barnet stämde inte i detta fallet iaf Men tack ändå Bilder komemr strax i bt
    Åhh vad fin den lila MAT var! Underbar! Hummel med, men ja, lite stor! Regnbågsoverallen kan du skicka hit direkt, för den var ju för liten
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 12:24:39 följande:
    ja men när det är tre vänner som frågar efter den så kan jag ju inte lova den till nån, känns liksom taskigt mot de andra två
    Självklart! Men jag vill haaaaaaaaaa en sån!
  • Tjollabolla
    Mosen08 skrev 2009-07-27 14:14:42 följande:
    Precis vad jag trodde, så jag beställde en sån och sen efter det fick jag till svar att hon hade missat att det fanns en babyvariant också hoppas att den kommer imorrn!!
    Den är SÅÅÅÅ SNYGG! Hmm hur kan man missa att man har en babyvariant oxå, i sig egen affär?
  • Tjollabolla
    buffas skrev 2009-07-27 17:20:40 följande:
    Hej hopp nu har jag fått svar om den gröna molo overallen och hon sa att den var från 2007 och att den var ganska stor hm ska man chansa eller försöka koppla bort den färgen Och köpa nån annan färg...???
    Men hur var det nu, det var en storlek 80 och din son var 78 lång? Isf vågar jag nästan grantera att den kommer sitta perfekt i vinter!! KÖP DEN!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14