Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

jompa skrev 2009-09-12 18:57:48 följande:
    Näää det var mer på skoj. Men måns är sååå fint tycker jag och passar bra med Milo.
    Men det är såå många barn som heter det nu ju. Våra vänners son heter Alfred, våra andra vänners barn heter Måns...   Ähh killnamn är skitsvårt. Men men... det är ju ett tag till!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-09-13 10:06:01 följande:
    Hej!Det var länge sen- hoppas allt är braTack, hon är en nattpigg liten goding Och namnet är inte spikat men vi kallar henne Lova här hemma(förra veckan kallade vi henne Maja)
    Åhhh jag röstar för Lova!! Så fint!
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-09-13 10:12:20 följande:
    ja- jag röstade Lova från dag 1 men mannen i huset var ju inte med på det då NU så är det han som kallar henne Lova Blir det en Mira i magen? Jag älskar Maja men min mamma heter det..så Stoffe tycker att det skulle kännas lite smått konstigt att ropa samma namn efter både dotter och svärmor Hoppas det lättar lite på jobbet-måste hinna leva livet också
    Haha ja jag hade nog oxå tyckt det varit konstigt att ha samma namn på ens barn som ens mamma faktiskt... Jag kan knappt ha ett namn som ett barn på förskolan har bara!!
    Ja Mira ligger bra till. Men det lär väl vara en grabb så då är det lite mer problem
  • Tjollabolla

Hej flickor! Slängde in lite bilder i bt.

Åhh jag hatar måndagar. Är så jädrans trött och fogarna skriker av värk Tur det fanns fin post som muntrade upp i lådan!

Ängeln: Underbara mysbyxor! Vilka är det? Vi hade dom gråa wct innan och använde dom alltid...

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-09-14 20:09:29 följande:
    söööta milo och fina inköp fina vovvetröjan! vad tyckte din gubben om den
    Tack vännen...
    Hmm den är liksom inte direkt visad än om man säger så {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14