Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Butte; UNDERBARA bilder! vilket underbart rum!! *ääälskar* Fina fina suiten. Sååå dum jag var som glömde buda på den på t...

Ängeln: Söta Liam! Milo hade oxå älskat den tröjan. Fina fina pluttis inköp

Tejja: Jag röstar på den råååsa kappan. Underbar!

FlowerPowerMamma: Fina zoobilder! Å vad mysigt att gå på zoo!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-09-20 12:52:49 följande:
    TjollaFIIIIIINA Milo i en massa underbara kläder, så cool han var i Katvig och NS, ångrar att jag inte köpt den kepan.Hum...alltså jag gillar inte rynket på pussel tröjan, men det hade jag nog inte gjort på en tjej heller *dont like rynk*...synd på en sån fin tröja.
    Nej och det irriterar mig att dom har det där på en sån fin tröja! Så jädrans onödigt!!!!!!! Näe det blir nog att skicka tillbaka den
    Katvig keppan är underbar! Den är bra nu på hösten för den är ju lite varmare om öronen.
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-20 16:09:26 följande:
    Halli Hallå i tråden!NU!!! är lägenheten fotad  Jobbat som djur senaste veckan och vi blev nästan klara sånär som på runt kylen o frysen  *bra jobbat bubbelmamman o bubbelpappan* Mäklaren var MYCKET positiv och det lutar åt en bra bit över 2 i slutpris Blandade känslor här dock, glad på ett sätt men samtidigt en sorg.. Har ju bott i den här kommunen hela livet.. En bit av sig själv man lämnar liksom
    Åhh ska ni flytta nu? Har det blivit husköp? *inte hängt med alls*
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-20 16:23:54 följande:
    Ja nu är det bestämt! Vi ska bort från Sthlm Vi har lagt bud på ett hus men dom tar inte vårt bud   Vi väntar ut dem då dom har mer bråttom än oss
    Åhh spännande värre!! Vart är det ni vill flytta?
  • Tjollabolla
    rply skrev 2009-09-20 19:40:23 följande:
    Hej! Ni verkar kunna molo rätt bra här inne, och jag funderar på en sån overall till min 2åriga dotter. Men vet inte strl? Hon är ungefär 86-87 cm lång. Och strl 92 i pop satt jätte bra, men fått höra att molo är jätte stora.Så tänkte ta lite hjälp av er :) Sen får ni gärna säga hur molo är i overall, har haft didrikssons förut men tycker dom är så stela :( Hade tänkt från början att köpa en pop, men velar nu och vill ha en molo istället.
    Hade aboslut tagit 92 om du ska köpa årets, dom är inte alls så stora som dom varit innan. 07 och tidigare är stora, nu är dom normala...
  • Tjollabolla
    Mosen08 skrev 2009-09-20 20:36:04 följande:
    Ok, men vad ska jag ha för overall? håller på att bli galen molos är ju så himla fina, men har förstått att den kanske blir alldeles för varm här nere på ön
    Milo hade den förra sommaren, vi bor ju i skåne och det gick bra. Skönt att aldrig behöva ta på honom mer än tunna kläder under overallen. Han har en Molo i år med.
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-09-21 06:47:56 följande:
    God morgonSambo o stor son hemma med magsjuka i dag. Liten kille måste ju också vara hemma för magsjukan i lördags. Dottern dunderförkyld. INTE så bra start på veckan.
    Godmorgon!

Usch, det där lät inte trevligt alls....

Tycker denna måndagen känns fruktansvärt seg och dryg. Usch vad jag skulle vilja ligga i sängen och dra ett täcke över huvudet...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14