Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

JuliaochNelly skrev 2009-08-14 08:30:17 följande:
    *gaaaa* jag har en jäkla skit köpare från findland dom vann en kläning för snart 3 veckor sen jag har skickat dom alla koder exsakt samma koder som jag gett till alla andra och jag har dubbel kollat dom med banken 3 gånger. Varenda gång jag mejlar dom att dom får betala nu så får jag ett mejl tillbaka efter 3 dagar koden är fel kan du kolla det igen på eng. Sist nu skrev jag att dom får skärpa sig för jaghar kollat det 3 gånger nu och det stämmer....vad gör man dom är så grymt jobbig???
    Det måste ju vara dem som gör nåt fel och inte du ju.....ååå vad irriterande när dem inte kan. Man vill ju att det ska gå smidigt ju. Jag hade nog sagt att om dem inte kan betala så får dem gå till banken och betala och om inte det funkar då så får man strunta i affären och så lägger du ut den igen på T
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-08-14 22:00:49 följande:
    Finns inte i någon shop änwww.hummel.dk/Fashion/Kids/Clothes/Autumn%20-...
    Godkväll!!

Ohh vilken skönhet Nu blev jag sugen på att sälja min lila och köpa den istället ju......aldrig blir man nöjd
  • melizza
    LillaÄrtan skrev 2009-08-14 22:06:16 följande:
    Crazy salmon finns nu i BT!
    jag tycker den var jättefin och rånarluvan med stars var jättefin till....det är ju helt klart en annorlunda färg men den var fräsig på nåt sätt
  • melizza

är det nån som vet hur det funkar med hummels overall....om den får torktumlas eller torkskåpas??

• melizza
    Dahlia skrev 2009-08-17 10:03:44 följande:
    Hej tjejer Måste bara fråga er hur ni gör med kläder och dagis..Sonen har bara fina kläder som molo, nova star, småfolk mm... Men nu ska han börja på dagis om två veckor och jag börjar fundera på om man vågar ha de kläderna på dagis eller om man ska köpa en dagisgarderob med typ lindex och hm kläder.Hur gör ni? Låter ni era barn ha kläderna på dagis också?
    Hej! Min dotter har med nästan bara Molo, Katvig och småfolk och det har hon på dagis med och jag tar inte på henne andra kläder till dagis utan hon får ha dem fina. Dem på dagis brukar säga att hon har så fina färgglada kläder med och det är ju kul att höra. Däremot gillar jag velourbyxorna från lindex och sen köper vi jeans på HM och Kappahl med. Om det blir fläckar så gör det ju inget för oftast så går det bort med galltvål och om det inte gör det så gör det inget heller.
  • melizza
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-17 10:10:51 följande:
    vi har samma kläder där som hemma ,men kanske inte vissa plagg som man är extra rädd om  idag var vi på väg ditt men tog fel på att just i dag var det stängt Tara längatade att träffa sin bästa vän Emma Tara hade på sig fina blå karvig velour tunika och butterfly leggings och sina svarta lack sko som hon valde själv
    vad söt Tara i BT....så fin combo
  • melizza

jag sitter och funderar på vilken storlek jag ska köpa på molo lurvjacka.....dem vi har hemma är alla 104 och sitter bra med tom växtmån så Stella tom vill vika upp en liten bit så nu funderar jag på om jag ska ta 104 eller 110 för att kunna ha längre mmmm svårt val....hjälp mig!!!

• melizza
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-17 12:20:35 följande:
    Om det är växtmån så skulle jag ta 104:an. Inte snyggt med fööööör stort och skruttan kanske inte växer så fort längre?
    ja det har du rätt i så jag tar nog 104
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-08-17 12:22:16 följande:
    nä absolut inte jag har 110 på isabel 98cm...
    kan inte du jämföra på en ny höstens 110 och förra hösten eller vårens 104 med bild *pliiiis*
  • melizza
    melizza skrev 2009-08-17 12:23:54 följande:
    kan inte du jämföra på en ny höstens 110 och förra hösten eller vårens 104 med bild *pliiiis*
    eller mät den på längden och i ärm om det är för jobbigt att ta kort *pliiiis* tack sötis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14