Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:40:31 följande:
    Nästa sommar lär du INTE sitta still på stranden   Men man får snygg bränna av att röra på sig ju
    Ja, det är ju bra iaf {#lang_emotions_tongue_out} Velar förresten mellan att köpa Molos regnbågsställ eller IdaTs till våren när M är ett år, vilket är "bäst" tycker ni?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:46:04 följande:
    Ja alltså.. Där måste jag nästan säga IdaT om du vill ha ett mjukt kanonbra regnställ! Men... Molos är sju resor snyggare och absolut inte dåligt på nåt sätt.. Men jag rekomenderar ändå IdaT.
    OK, ja molo är ju snyggare.. Tåls att funderas på {#lang_emotions_dreamer} 
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2009-07-14 20:16:59 följande:
    hi hi. Ja den är nog det finaste plagget svea har i sin garderob just nu. Den passade ju fint till velouren så nu har jag ingen jättepanik efter de tillhörande byxorna.
    TOKfin jacka! Finns/fanns den bara i jr storlekar?
  • solouniko

Gud vad roligt det är när man kommit igång med säljandet på Tradera. Känns ju som att man tjänar pengar på att shoppa kläder nästan {#lang_emotions_cool} Sa det till gubben, att jag måste nog köpa mer kläder åt M så vi har mer att sälja sen {#lang_emotions_tongue_out}

• solouniko
    Buttelina skrev 2009-07-16 16:13:07 följande:
    ganska så stora
    Tack! Visst var det du som drömde om orange jacka förresten? Såg att det kommer det nu snart, typ softshellmodell såg det ut att vara. Jäättefin!
  • solouniko

ÅÅhh! Sitter och försöker knåpa ihop en beställningslista med höstkläderna jag vill ha till lokslbutiken. Men det är ju sååå jäkla svårt att bestämma sig, vill ha för mycket! {#lang_emotions_dreamer} 

• solouniko
    Incommunicado skrev 2009-07-18 16:37:43 följande:
    jag får inga barnkläder, jag har varit VÄLDIGT tydlig med att jag bara gillar dyra märkeskläder till Damien, så alla accepterar. Min mamma är lite sur, hon köper sällan det jag vill ha, ens om hon är med men då och då säger hon att hon kan bidra till en jacka eller så. Hon vill helst köpa själv så hon satsar på leksaker istället. I min familj tycker de att dyra kläder är snobbigt och löjligt, men jag står på mig. Det är förresten väldigt "svenskt" man ska helst fynda svinbilliga slit-o-släng saker och vara stolt.
    Jag brukar få presentkort här på lokala Molo butiken, det uppskattas mest {#lang_emotions_laughing}
  • solouniko
    Incommunicado skrev 2009-07-18 16:42:31 följande:
    åhhh, lyllo!
    Jaa, det är kul! Fick sist förra månaden när jag fyllde år. Men då hade de sagt åt ägaren att jag inte fick handla barnkläder för presentkortet, haha! Hon har nämligen massa inredning och sånt också där, typiskt! {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14