Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko
    Busbellan skrev 2009-07-18 18:01:37 följande:
    Ja, det går ju inte att välja, därför har jag köpt båda
    Nej precis. INGET går att välja mellan.. Min lista blir längre och längre. Synd att man inte är miljonär {#lang_emotions_cool} 
    Greksmurfen skrev 2009-07-18 18:01:59 följande:
    gokväll i tråden.. pust precis hemmkommen från jobbet... men det e iaf lugnt här hemma idag..maken å sonen är hos svärpäronen =)..¨soluniko: gud va söt unge i fina ida T =)...diggar hennes min =)åhh borde lägga ut på T...men orkar inte...... tar på krafterna å göra det..=P...ngt nytt här inne lr??
    Tack! {#lang_emotions_kiss} Jag har äntligen kommit igång med mitt traderande, det är ju skitkul! Iallafall när pengarna kommer in, haha! Längtar tills hon växer ur 62 så jag har mer att sälja {#lang_emotions_tongue_out}
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Har också en overall fråga! Alltså Milla har ju 62 nu, har precis börjat använda lite 68 så det är väl det hon kommer ha närmaste månaderna.. Men alla overaller jag sett hittills är ju bara från storlek 80, fast det står baby? Finns det inte mindre än så?

• solouniko
    Raihana skrev 2009-07-18 18:19:14 följande:
    Svårt, sen kommer en Babuschka klänning sen också.... Jag skulle inte kunna välja, så glad jag fick bägge 2. Men tänk på att den är ganska lång i ärmarna. Min tjej som är 16 månader har stl. 80 som sitter perfekt.
    Jaa, men jag ska ta babuschka byxa och tröja istället.. Tror jag {#lang_emotions_dreamer} Och så blir det endel pussel, byxa och body iallafall. Kanske det får bli både pippi och badges klänning då? Hmm. Ja undra vilken sorlek jag ska ta till M då, kanske 68 blir för stort? Måste fara på BVC och väga/mäta henne snart. Har ingen aning om hur stor hon är, eller snarare liten :)
  • solouniko

Greksmurfen - Fy vad hemskt, jag beklagar verkligen!

Bubblan - Trist att bli av med pengar, bra att du spärrar kortet! Så tråkigt när sådant händer..

Har fotat och ska lägga uppa alla Ms bebis kläder på T, lite ångest, måste nog spara nått. Hon är ju redan 4 månader min lilla plutt!

• solouniko
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 21:03:34 följande:
    tack.....maxen har en hel kartong än så änge med kläder ja vill spara å som ja inte lånar ut =).... så du kan med gott samvete spara en del som du tycker har sentimentalvärde=).....
    Joo, men det lär ju bli tok mycket om man ska spara alla favvisar. Nästan allt är ju favoriter {#lang_emotions_wink} Nån suit och en mössa får stanna, haha! Typ första plagget osv. Annars blir det lätt många kartonger känner jag på mig..
  • solouniko
    Raihana skrev 2009-07-19 22:22:33 följande:
    Näe, folk är så hetska i vissa trådar. Svara väldigt sällan i trådar utöver denna och Me&i tråden Ja, men ville inte ha den i växa lådan längre....
    Fiiina hawaii bodyn, synd att den inte var några storlekar mindre {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14