Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-07-22 14:24:03 följande:
    Vågar knappt räkna på min Ja, jag drar ju in i det sista på sånt Var lägger man ut gravid/amningskläder...tradera eller blocket????
    På tradera de brukar gå ganska bra där .
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-20 22:23:48 följande:
    Jag har nog o byta med i vinter O detta är inte allt
    härlig samling såg att du varit dålig då jag läste bakåt ,skönt att du är hemma nu och jag håller tummarna att du slipper operation .
    Jag har 3 st overaller från förra året som jag nu har bestämt mig för att sälja
    vill har hallon röd overall ,kanske galna laxen och hallon röd jacka ,finns det hallon röda byxor att har till ?
    Tur att den finns mer än mig som älskar ytter kläder
  • Rååsa Smurfen

läste om molos mössor att det värmer öronen ordentligt ,har de ändrat något på modellen sen förra året ,för de mössorna värmde minsann inga öron de stod ju rakt ut vid öronen. Blir nog väpnarluvan som jag köper .
    Kollade lite på T och det finns ju en del vinter overaller ute ,undra när man kan börja lägga ut ,måste ju sälja innan jag köper denna gång brukar blir tvärtom

• Rååsa Smurfen
    Everlonn skrev 2009-07-22 22:26:09 följande:
    Äh, skulle ju behöva 98 ju Synd! Vill ha IdaT overall eller gamla regnbågen eller allra helst gamla gamla regnbågen
    idat är ganska stor i stl den var egenligen lite för stor för Tara förra året ,har dock inte prövat den nu .
  • Rååsa Smurfen
    solouniko skrev 2009-07-22 22:27:28 följande:
    Har hört att det ska komma lurvmössor, som är precis som rånarluvorna fast i samma färg som lurvarna då. De ska tydligen vara mer fodrade. Låter spännande blir kul att se hur de ser ut! Kul också med lurvbyxor. Lääängtar till nästa vecka :D
    ja det blir spännande ,blir mest ytterkläder från molo som jag köper finns lite dock från vinter kollektion som jag kommer att köpa ,men inte så mycket som från vårens .
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 11:44:09 följande:
    Vad ska BEBIS ha????? Jag är stensäker på att h*n kommer runt jul, vad behövs?? Jag behöver ha något pyttigt i strl.50-56 till den första månaden, sen har jag Mololurv i 56, det räcker i åkpåse va??Vad tror ni om Lundmyrs vita kabelstickade overall i strl.50 eller 60 till första overall???
    Den är fin Lundmyrs stickade overall, du hade väl även kikkids overall den är okså fin till bebis

jag kommer nog  köpa den hallon röda overallen till Tara ,tror du den kommer att ta slut om man inte köper den nu ?
    Vill okså har den i jacka och svarta byxor ,har ju fina väder jackan från salgen så blir bra till de byxorna .

Jag måste sälja mina andra vinter kläder innan köpes nytt ,såg  att det fanns lite ute på T  nu
  • Rååsa Smurfen
    Busbellan skrev 2009-07-24 12:09:16 följande:
    Antar att det är fler som fått mail från mysgrodan idag.Ynka tre plagg av de 5 jag ville ha fanns.De randiga leggingsen som jag ville ha till badgeklänningen finns ju inte Vad ska jag ha till den nu då???
    men fanns klänningen ,det är den med pins på va ? och luva 
    vilken stl beställde du i den ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14