Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    Busbellan skrev 2009-07-24 12:43:54 följande:
    Nej, jag har ju redan babyklänningen inte den med luva Tja, ja förutom de tre plagg som nu fanns så har jag ju redan köpt fyra plagg sen innan
    ok
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 12:47:00 följande:
    hmm undrans om min turkosa går bra nu
    gör den säkert både i overall och jacka
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 12:52:25 följande:
    jacka ska stanna, 104 i den ju Men overall börjar bli för liten i grenen, så den åker. Använder inte fleeceoverall på henne i höst ändå. Har en svart Kik*Kid också. Hoppas den går bra...men kanske ska vänta med den lite??
    synd att jackan stannar   har okså lite kikkid som ska ut den fina overallen jag köpte av dig och samma i jacka och mössa ,och den rosa vant fleecen i overall  fundera på om man ska ut med det nu
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 13:28:35 följande:
    hmm kanske ska vänta liiite med kik*kid då de ju är lite varmare vantfleeceoverallen däremot kan du nog slänga ut nu.Jag är såå glad att jag köpte på mig den där kik*kidoverallen i 74 till bebis Kommer vika upp den jättemycket så hon kan ha den till våren och sen kommer den passa perfekt nästa höst Men funderar på om jag inte skulle haft den i 62 också o sen matchande mössa såklart...eller kanske jackan i 62...hmm sett dom kvar någonstans??? De är ju UNDERBARA!
    nej har inte sett dem tyvärr ,älskar dem okså Tara har stl 86 på jackan blir lite stort till bebis Kan knappt skilja mig i från dom {#lang_emotions_cry}
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 13:32:25 följande:
    Kollade igenom vinterklädeslådan och jag hade MYCKET mer än jag mindes Regnbågsjackan kommer nog passa ändå, men inte regnbågsoverallen, blir nog på gränsen känns det som. Så frågan är, vilka byxor ska jag behålla till regnbågsjackan?? De gröna eller regnbågen?? Båda är 98 och det känns onödigt att ha båda...Hummeloverallen är 104 och skitstor...den kommer absolut inte passa Maia i vinter MAT-overallen däremot är strl.3 och ser helt perfekt ut till Maia i vinter Ligger precis mellan regnbågsoverallen och hummeloverallen i storlek. Ska ta lite bilder.
    tycker du ska behålla regnbågs byxorna eftersom du säljer overallen .
    Hur gör du med pris sättningen vet inte om jag vågar 1 kr utrop på min regnbågs overall ,men oftast går ju de på 1 kr bättre i slut ändan {#lang_emotions_undecided} det känns dock lite skrämmande att sätta 1 kr på nåt som kostat 1500 kr ..
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 13:44:42 följande:
    Ja just det, jag hittade ju aldrig 92 i jackan, tror inte det gjordes
    jag fick för mig jackan var i 92 så jag blev lite snopen när jag tittade i på den härrom dagen och det stod 86 i den 
    Minns  inte var jag köpte den ,köpte jag den okså av dig ?
    Fundera på vad jag ska nu till hösten  innan vinter byxor ,vad ska du har ?
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 14:12:28 följande:
    Ja du köpte den av mig När jag lyckades hitta 92 i overall så kunde jag slita mig från jackan, men det var supersvårt, trots att den var alldeles för liten, amn är ju för rolig ibland Jag kommer nog mest använda lurv och regnkläder. Har en MAT-anorak men den är fortfarande alldeles för stor
    ja jag kan egenligen inte slita mig från dem ,prövade de innan på tara ,och sa åh visst passar den väl Tara   ,jackan passar i armarna i allafall   overallen kan blir tajt att röra sig i . Så jag måste skärpa till mig och sälja
    Men i byx väg var använder du och alla andra ?
    Lurv jacka är underbart höst plagg
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 14:22:42 följande:
    i byxväg blir det mycket velourbyxor/jeans o sen regnbyxor över till hösten.
    ok fina regnbyxor har vi från idat flodhästarn och fåglarna kom på att jag har fleece jackan med dem okså ,och katvig rosa regnkläder
    Den lila röda Katvig jackan är ju bra ocks till hösten.
    Skulle nog vilja har en nån fin överdrags overall också  frågan är vilken {#lang_emotions_undecided}
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-07-24 14:15:28 följande:
    Hittade dessa som jag totalt glömt bort att jag hade Vad tycker ni om Katvigjackan och västen?? behålla eller inte??? Tror inte jag kommer använda dom när jag har så många andra finare MAT-anoraken är för stor...men resten tror jag passar Ett par av Molobyxorna får åka dock...lutar åt de grönaMolo strl.92, Hummel 104 och Mat strl.3år. Tror nog att MAT kommer passa men inte de andra två, vad tror ni?? Maia är 95cm lång nu o växer ju saaaaaaakta
    Den jackan minns jag funderade länge om jag skulle shoppa den på rean ,för länge tyvärr när jag väl bestämde mig så var den slut .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14