• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

lillronya skrev 2009-09-28 19:51:30 följande:
    Japp jag mejlar! Behöver goda nyheter. JAdu.... Det började med en svullen hals som läkaren på vårdcentralen trodde berodde på en inflamation i sköldkörteln. Hon ville inte göra något åt det utan skickade vidare till barnakuten.Där visade det sej att svulnaden beror på för låg produktion av sköldkörtelhormon och att Alicia förmodligen har struma....Ska tillbaka imorgon för mer prover.
    Hann inte se ditt svar innan jag ställde frågan. Det låter inte så bra men verkligen tur att dom tog tag i det och fick klarhet i vad det är och kan åtgärda det. Hur mår hon nu?
    Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm
    JuliaochNelly skrev 2009-09-28 20:10:16 följande:
    Hej hej tjejer...tittar in en snabbis i idol pausen.www.tradera.com/Mini-a-ture-Miniature-Overall...Ojsan...hoppas den är lika fin som dom säger.
    Jag har den till Milo och tycker att den är superfin, mycket finare än på bilden
  • Pimm
    ängeln83 skrev 2009-09-28 20:25:17 följande:
    Denna, måste ju syskonmatcha med Liams lurvjacka i samma färg ju www.tradera.com/Helt-ny-lurvfleece-fran-molo-...(inte min auktion)
    Så fin och vilket bra pris:) Jo syskonmatcha är viktigt..hihi
  • Pimm

Jag slog till och köpte ett sobea plysch set till mejsjälv på minpluddevutt. Har velat ha det länge men varit för snål mot mejsjälv:)

• Pimm
    Greksmurfen skrev 2009-09-28 20:27:52 följande:
    go kväller tjejer...weeeee har äntligen lyckats sätta in bilder i bildtråden=).... men hur kan man sätta in stora bilder ,,,hmm just nu så e de ju klickbara..,..inhandlade en  en hel del suitar till maxen i ida t å ej sicke lej å även katvig midiapple... tog på han en av dem idag å den e praktiskt tagen för liten =( lika så de andra å det e stl 80 =O.... tro han typ väljer å hoppa över den stl han måste ha haft ett växthopp denna mån. lika så tröjor han har i stl 80 börjar med bli för smått å byxor e han precis en 80 där med..... hmmmmm dax å leta 86 overall tro ja =(...... tro inte an klarar sig på stl 80
    Det är hopplöst med sådana växtskutt, man hänger ju inte med i  klädköpen. Så hade vi det med strl 68, det sa bara swisch så var vi på 74!
  • Pimm
    Pepper79 skrev 2009-09-28 21:06:26 följande:
    NS är ju alltid tuffa. Sedan tycker jag name it har en del fina också...pop har ju även fina muddjeans. hm har också fina muddjeans
    Jag besökte en Name It butik idag och fastnade för ett par muddjeans där som vi köpte. Snygga detaljer och randig mudd i grönt/grått och blått, fanns fler varianter. 129 kr!
    Minpluddevutt hade väl 30% idag också och dom har ju NS som överklassar alla jeans enligt mej
  • Pimm
    SmillaMilla skrev 2009-09-28 20:55:29 följande:
    Liljan: Har du sett att lollopard har rea!!!
    Så snygga velourbyxor dom har, fast inte på rea. Dom lila med röda sömmar:)
  • Pimm
    solouniko skrev 2009-09-28 21:15:08 följande:
    Tack! Ska spana på stan imorgon. Vi har inga NS jeans, jag tycker de är snygga men känns lite mer för större barn som kan gå osv kanske? Är det någon kod på MPV förresten? Måste ju kika vad som finns iallafall Vill ha ganska mörka jeans tror jag.
    BRA och så var det fraktfritt
  • Pimm
    solouniko skrev 2009-09-28 21:22:52 följande:
    Jag söker jeans till Milla Kom på nu att hon har inget par hon kan ha! Använder du jeans på Ella? Tack Funkar NS bra på även små barn? Vet du ur de är i storlek?
    Jag har haft till Milo sedan han var i strl 68. Jag tycker att dom passar bra i den storlek som dom är i storlek normalt. Jag tyckte om dem redan från första paret vi skaffade, sitter bra och bra växmån i dem.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14