• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Godkväll! Så nu är man parkerad i soffan med Idol på TV.n och lappisen i knät:) Kan det bli bättre?   ja lite shopping kanske men jag håller lite i pengarna.
    Fick hem en katvig grön/blå velourjacka idag men den är kort i ärmarna så jag får nog gå vidare med den:( Tror ni det finns den färgen på salgen?

Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 20:54:27 följande:
    Jaaaa- det hoppas jag för det är den jag har tänkt bunkra
    Men vi ska nog kunna samsas för vi har väl inte samma storleksbehov:) jag behöver 86:)
  • Pimm
    Helle skrev 2009-09-29 20:57:34 följande:
    God kväll! Sitter också med datorn i knät och försöker fixa en fotobok på Gustavs första år. Jösses vilken tid det tar. Men att framkalla och sen klistra in tar säkert ännu längre tid och det här är ju kul till skillnad från klistrandet. Bombade BT med ett par bilder också Underbar kombo.
    Jag satt för ett par veckor sedan med fotobok på nätet men jag gav upp just då för jag tyckte det var svårt att få till det. Kom på att jag nog skulle ta och välja ut bilder först och lägga i en mapp och sedan utgå från den. För jag blev helt förvirrad
  • Pimm
    Stormis skrev 2009-09-29 21:01:49 följande:
    Du ger f-n i 86. Det är MIN stl
    aj som attan, kände hugget i ryggen ..hihi. Kan lugna er med att jag inte ska hamstra direkt utan bara ha det jag tycker är fint och har användning för....fast det är säkert lätt att dras med i grupptrycket
    Får jag fråga om ni vet exakt hur man hittar dit? Finns det någon chans att man kunde få köra efter er bil om jag får ihop folk? Jag skulle också väldigt träffa er och jag lovar vara snäll och foglig.:)
  • Pimm
    Smultronhjärta skrev 2009-09-29 21:19:28 följande:
    Japp- ska du dit så kan vi lösa allt sådant praktiskt! Inga problem alls
    Tack snälla!! jag tycker bara fler härifrån kunde åkt med för jag har inga väninnor som har lika stort intresse som jag.

Får väl lägga in en annons..;-D
  • Pimm
    melizza skrev 2009-09-29 21:20:54 följande:
    På måndag ska Stella ta gruppfoto på dagis....inget individuellt men ja ja jag förstår att personalen har beslutat att det endast ska bli gruppfoto eftersom det är inget kul för barnen eller personalen att ta kort och ha kaos en hel dag för lite kortFrågan är bara vad ska Stella ha på sig?????-pusseltröjan med rosa velourisar-rosa jeansklänning med aquaflower tröja och leggings-trollslända leggings och tröja med molos jeansklänning-pippifågel tröja och leggings med NS kjol
    jag hade nog valt pippi eller trollslända
  • Pimm
    isako skrev 2009-09-29 21:37:14 följande:
    Halloj tjejer. Behöver er hjälpVill ha denna www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=7... i strlk 80. Ngn som sett den ngnstans?
    Den har jag aldrig sett innan, bara sett de enfärgade. Den var söt:)
  • Pimm
    isako skrev 2009-09-29 21:47:57 följande:
    Heej sötis. Nä jag är så jävla sleten. Sover 3-4 h per natt. Men nu är det amningstopp helt o hållet. Hoppas det hjälper. Har inte ens haft lust att shoppa Då förstår du hur illa det är ställt!
    ammar du också? Jag hade det som du upp till Milo blev ca 1 år sedan vände det och han slutade själv amma på natten..bara sådär! Nu ammar han bara morgon och ibland om han blir ledsen på kvällen. Så skönt att slippa vakna stup i kvarten. Många säjer att klarar man amma över perioden 1 år så kommer det lätta. Men dom flesta slutar amma när barnen är runt 1 år för det är en jobbig period.
  • Pimm

Tips till er med bebisar under ett år. Pocketboken Växa och utvecklas i världen har jag för mej den heter, har min utlånad just nu. Där kan man följa olika perioder veckovis och då förstår man varför bebisen är på ett visst sätt precis i den och den veckan. Kanonbra bok som hjälp mej mycket när jag inte förstått varför min son varit gnällig eller sovit dåligt mm.

• Pimm
    isako skrev 2009-09-29 22:11:55 följande:
    Pimm- var det denna? www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9146210...
    Ja exakt den. Köp den och jag lover du kommer vara nöjd, det har varit min bibel:) Är du inte nöjd så får du 39 spänn av mej:)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14