• Pimm

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Jag fick mitt minpluddevutt paket:)och mina sobeakläder var så in i norden fina både på och i färg:9 ohh så glad jagblev. En NS röd mössa fick milo

Vardagen är viktig och måste bevaras med omsorg:)
  • Pimm

Hallå tjejer! Ser att ni håller på att värma upp inför småfolk:) Jag surar för vi ska på den här fisketuren och det ska regna där och var 7-11 grader:( Jaja Katvig regnoverall och gummistövlar får invigas så något kul är det iaf:)

• Pimm
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 20:35:01 följande:
    Ronya: Vi ska köra 3,50 härifrån
    fy bubblan vad tidigt! värre än när man kör till Ullared ju:)
  • Pimm
    lillronya skrev 2009-10-01 20:39:45 följande:
    Hej! Hej!Ja men det är väl jätteroligt att fiska?! I jämförelse, alltså.
    *fnys* jag antar att jag får jaga en 1-åring mest hela tiden...bläää vad jag tjurar nu. Det värsta är att Milo ff har feber så jag hoppas innerligt att han är bättre imorgon för sitta inne och häcka i en stuga...niiice, eller hur? men jag ska tänka på er:) om om någon ser en grön lurvoverall i strl 86 så är jag ett säkert kort att investera i:)
    Hade en till Milo förra vintern och den är så underbar, samma som Tjollablla har till sin Milo
  • Pimm
    ängeln83 skrev 2009-10-01 20:42:21 följande:
    GodkvällKors i taket men LIAM SOVER!!!!!! O klockan är inte ens 21.
    hihi....vad ska du nu hitta på heeela kvällen:)
  • Pimm

Jag fick sobea velourbyxor och jacka till mejsjälv idag och jag tänker inte klä av mej det på en hel vecka:) så skönt på och snyggt. Kul att hitta något man tycker mycket om.

• Pimm
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 20:54:11 följande:
    Redan gjort- bilen är packad och så är det snart dags att duscha.Hittade Stoffes fiskestolar som ska få följa med
    schyyyy inte prata fiske;-D
  • Pimm
    Smultronhjärta skrev 2009-10-01 20:58:49 följande:
    Kan prata vinter istället för jag har plockat fram vinterjacka,vantar och halsduk..Här ska köas i blåsten från havet
    Ja ta på er ordentligt och ammar du så glöm inte tuttsens värme. Jag ska också ta med vinterjacka på vår tur och till Milo tänkte jag ha lurvoverall under regnoverallen, det funkar väl? Har aldrig provat den kombinationen förr. Sydde en lurvoverall som passade till Katvigs regnställ, behövde ju en utan hätta och Molos har ju fast så det blir kanske klumpigt.
  • Pimm
    Zvartaliljan skrev 2009-10-01 21:03:09 följande:
    Nu kan jag shoppa lite för nu har jag gjort min sambo till en väldigt lycklig man ikväll haha jag vet nog vad ni tänkte där era snuskkärringar Jag gjorde hans favoriträtt hemifrån Argentina, Milanesas, och de smakade tydligen precis som hans mammas. Fast det fick jag inte säga till henne
    hahah där fick jag mej ett gott skratt fast du kan väl inte hitta på sådan annat bus med svansen.
    Det var inte illa att få sådan jämförelse från sambon:) Du är duktig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14