lillronya skrev 2009-07-31 14:39:11 följande:
Det låter bra det!Å andra sidan har du alltid så förbaskat fina saker att sälja. Inte konstigt att det går bra då. TAck!Älskar de färgerna!Ska ha de igen snart, allihopa, på ett visst bröllop.
ahha undrar vilket det är

Tjollabolla skrev 2009-07-31 14:40:11 följande:
Så här satt 92 på min grabb tidigt i våras, då var han kanske 89-90 cm långDom ska ju vara lite breda, så gulliga i rumpan Om du vill kan jag testa 98 på honom och fota? Jag gör det gärna, har inte testat dom innan.
åhh fina milo

lillronya skrev 2009-07-31 14:40:22 följande:
Butte: Ååå vad leggingsen är coola!!Såna hoppas jag med på till två tjejer här.
ja dom är ju helt överfina irl! blev sååå positivt överaskad
1 och 1 är 3 skrev 2009-07-31 14:42:50 följande:
Legginsen passar ser jag Fint!!! Snart så!! Enligt aftonbladets 10 dygs prognos så ska de va 23 grader å sol!!!
jaaa TUSEN TACK söta du

lillronya skrev 2009-07-31 14:43:59 följande:
Alltså behöver hjälp av expertteamet här. Ja jag borde väl veta bäst själv, men alltid bra att höra andras åsikter.När barnen har feber. Vilket är mest lämpligt? Hålla nere febern med alvedon eller låta febern vara i den mån det går?Gillar inte att ge medicin, men igårkväll hade E så hög feber och fick alvedon. Likadant
imorse.Nu har febern stigit igen, men han är inte helt "slagen". Fast vilar mest...HUr brukar ni andra göra?
har barnen här feber så ger jag alvedon om barnen är påverkade!! jag tittar inte så mycket på tempen! ge alvedon tycker jag!!!