Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

MammatillO skrev 2009-07-31 15:15:26 följande:
    Ni Molo proffs 370:- för en Helt ny svart Molo polaris overall det måste vara ett pangpris? och även en vind/regn jacka i färgen rainbow för 210:- helt ny, Ska jag slå till?Hoppas det inte gör något att jag frågar er proffs
    KLART du ska!!!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    MammatillO skrev 2009-07-31 15:22:44 följande:
    Det är på T , så nu budade jag upp jackan och overallen !vad skulle ni max ge för en ja ny overall och vind/regn jacka?vet att overallen kostar ca 1300:- i nypris men vad kostar jackan ny?
    den jackan kostade 499kr tror jag det var
  • Buttelina
    Fiffa5 skrev 2009-07-31 22:56:43 följande:
    Finns det ngn mer shop förutom bus&rackartyg som har molos regnbågslinne? Tycker 29 kr i frakt för ett linne är lite mycket...
    nä bara dom har det
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-07-31 23:00:35 följande:
    Hej sötnos!Jag vill se bild på Bia i älgarna!
    fixar imorgon
    Emmsan skrev 2009-07-31 23:01:59 följande:
    goookväll hemma från öland o vänder.... bröllop imorgon ngt kul / nytt???butte du ska inte sälja hummeln iallafall???
    hmm nää tyvärr den får stanna {#lang_emotions_embarassed}
  • Buttelina
    isako skrev 2009-08-01 00:01:05 följande:
    Ja alltså det är inte den störtföräslkelsen som jag hade i våras. Är fortfarande käääär i den kollerktionen. Men printetn börjar växa för mig. Dock hittade jag INGET till isak på killkollektionen, men han är ju som han är. Han kommer få Babuschka o pussel
    jag är kär i denna finns MYCKET jag vill ha som vanligt
  • Buttelina
    isako skrev 2009-08-01 00:10:49 följande:
    Pussel tös! Pusssssel !!! Ja är lite småkär. Men som vanligt blir jag la störtförälskat lagom tills allt är slut överallt Men Katvig lila velourklänning o pusselbyxor eller babuschka byxor... Me loooove!!! Tom kanske lapptäcken,,, Hmm Skall ha 3 sådana klänningar! 80, 92 & 104
    jaaa den velourklänningen SKA jag ha!!! hoppas så att mysgrodan tagit i den!! *min favoshop*
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2009-08-01 00:15:47 följande:
    ja, o jag tycker det är tur att alla inte gillar samma saker =)) jag gillar ju tex nästan bara fotoprint.. =)) men inte vad som.. står tex i valet o kvalet om jag vill ha space åt lillan. däremot space åt sonen va (är fortfarande) jag sååå kär i.. stjärnor nu i höst gillade jag nte alls.. inte fina färger, enligt mig.. så får väl se.. nåt måste jag nog se innan jag bestämmer mig mer.. gillade space tjej innan, sen såg jag den irl, o tyckte den inte alls va lika fin.. däremot gillad jag inte lapptäcke innan, men det va finare irl!! o så va "stickat" rätt coolt.. fast fult.. fast coolt ändå.. =)) så tvekar där med.. men.. älg, dukati o nu tåg e fina =)) fanns nåt motorcykel med ju, men liknar automobile för mycket tycker jag.. jaja.. =)) tur alla e olika!! tänk vad bud man hade fått på tradera annars =)) o vad man hade fått ge!!! hua.. =))
    haha ja vi har nog rätt olika smak och det är som sagt bara kul
    Jag gillade space i typ 5min tröttnade såå snabbt
    Visst är lapptäcke finare irl!! håller med dig!
    Bybo1 skrev 2009-08-01 00:17:52 följande:
    Hej!!Länge sen jag skrev i tråden, men läser desto oftare :) Jag har oxå gått o blivit kär i det mesta med pussel o babuschkor eller ja nästa allt gillar jag.. Skönt och se att man inte är den enda som tänker köpa babuschka/pussel åt sin pojke ;)
    heeej babuschka o pusssel är underbart!
  • Buttelina
    Bybo1 skrev 2009-08-01 00:29:06 följande:
    heeej babuschka o pusssel är underbart![/citat]Jo att dom är,, fast till flickor så tycker jag om det mesta, brukar oftast vänta tills det kommer lite rea men nu känns det som om man inte kan det. Jag har redan hunnit beställa det viktigaste :D fast den listan blir bara längre o längre.
    usch ja min lista bara växer och växer
    Smileycat skrev 2009-08-01 00:30:35 följande:
    Lite ego inlägg, men jag tycker jag är såå duktig, som inte shoppar så mkt Har väl typ halvt köpstopp.. (Tyst nu Butte )
    {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    snigelina skrev 2009-08-01 00:36:52 följande:
    Den lila? Jaaa, den ser underbar ut! Måste ha! Fast kanske inte i fyra strl som den turkosa..
    haha fast på de enfärgade tröttnar jag aldrig
    Jag ska ha en lila klänning bara sen köper jag dina när dina barn växt ur dom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14