LJ2 skrev 2009-08-01 00:15:47 följande:
ja, o jag tycker det är tur att alla inte gillar samma saker =)) jag gillar ju tex nästan bara fotoprint.. =)) men inte vad som.. står tex i valet o kvalet om jag vill ha space åt lillan. däremot space åt sonen va (är fortfarande) jag sååå kär i.. stjärnor nu i höst gillade jag nte alls.. inte fina färger, enligt mig.. så får väl se.. nåt måste jag nog se innan jag bestämmer mig mer.. gillade space tjej innan, sen såg jag den
irl, o tyckte den inte alls va lika fin.. däremot gillad jag inte lapptäcke innan, men det va finare
irl!! o så va "stickat" rätt coolt.. fast fult.. fast coolt ändå.. =)) så tvekar där med.. men.. älg, dukati o nu tåg e fina =)) fanns nåt motorcykel med ju, men liknar automobile för mycket tycker jag.. jaja.. =)) tur alla e olika!! tänk vad bud man hade fått på tradera annars =)) o vad man hade fått ge!!! hua.. =))
haha ja vi har nog rätt olika smak och det är som sagt bara kul
Jag gillade space i typ 5min

tröttnade såå snabbt
Visst är lapptäcke finare irl!! håller med dig!
Bybo1 skrev 2009-08-01 00:17:52 följande:
Hej!!Länge sen jag skrev i tråden, men läser desto oftare :) Jag har oxå gått o blivit kär i det mesta med pussel o babuschkor eller ja nästa allt gillar jag.. Skönt och se att man inte är den enda som tänker köpa babuschka/pussel åt sin pojke ;)
heeej

babuschka o pusssel är underbart!