Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

LA Woman skrev 2009-08-09 18:23:31 följande:
    De beställer om de får in fler beställningar så bara maila på
    Såg dina fina inköp i tråden. De där lite spräckliga leggingsen från Molo....vilken storlek hittade du dem i och var??
  • mortillsju
    LA Woman skrev 2009-08-09 18:31:00 följande:
    De som ser ut som en ullfilt typ menar du? De är i st 98 och jag beställde dom från B&R (som sagt beställer de igen om de får in tillräckligt med ordrar ) OBS!! Jag har ingen vinst i affären, vill bara att de ska beställa igen så jag får mina lurvar
    Ja dom Jag vill ha dem till S. Och en babushkatunika till....och en murrig kjol
  • mortillsju
    LA Woman skrev 2009-08-09 18:53:05 följande:
    Har tänkt ha dom just till Babuskaklänningen
    Snyggt! Jag får väl maila dom om en beställning då!

Fina kombinationer i BT förresten med lillans nya lurv och regnbrallor

Jag är mer i matchartaget till lillasyster röda skaljacka och storebrors marina skaljacka, vad ska man ha för lurv/fleece under dem??
  • mortillsju

NIKKI...är du galen kvinna?? Vad med kläder!! Och vilken tysk ordning *impad* Vetdu. S alla kläder får rum i en låda i min garderob

• mortillsju
    LA Woman skrev 2009-08-09 18:59:24 följande:
    Det gör du rätt i tycker jag tack tack, blev rätt nöjd att det passade så bra Hm, ska fundera lite....
    Den bruna lurven är ju så fin, och den lila....fast jag gillar nog bättre förra höstens lila lurv egentligen
  • mortillsju
    nikki2006 skrev 2009-08-09 19:02:42 följande:
    ja jag är nog lite galen hi hi. Ja när det gäller gardroben så är jag manisk. Älskar att vara i den och ordna och rota. man blir så glad när man ser alla glada färger. Tobbe brukar säga, -ändrar du i gardroben nu igen Men det är ju bara för att det är så himla kul
    Jag är mer manisk över toaletterna här hemma de tvättas av varje dag *tokig* garderoberna är OK, men eftersom vi inte har så mycket är det överskådligt i alla fall som tur är
  • mortillsju
    LA Woman skrev 2009-08-09 19:11:53 följande:
    Ja, det är skitsvårt
    Jag tänkte den bruna till storebror med marin skaljacka, men så såg jag att den hade en röd kant och då blir den kanske bättre till S med en röd skaljacka. Men vad i hela friden ska M ha då? Samma? Eller nån annan? Eller ska S ha nån annan? Jädrar vilka problem man har i sensommarSverige.
  • mortillsju
    jompa skrev 2009-08-09 19:16:02 följande:
    Men det är inte röda kantband på den utan mer oranga. Såg det irl idag, den är superduper fin. Även den lila är fin.
    Ahhh, på veras hus stod det att de var röda. Vad bra att veta. Den lila, vad för kantband är det på den??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-09 19:47:31 följande:
    Go kväll! Just hemkomna från tofflan o söta Noel, Bubblan slocknade som ett ljus i bilen på väg hem Har just satt mitt försäljningsrekord på en månad på T  Om mina auktioner som är ute nu inte går upp en spänn så har jag sålt för 15755.- den senaste månaden
    Jädrar! Nu kan kära maken inte klaga när du handlar nytt i alla fall
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-09 19:55:16 följande:
     perfekt denna årstid med alla vinterkläder som ska inhandlas!!
    Precis, som en mus Perfekt tajmat av dig, det är ju nu pengarna behövs med. Hösten är ju extremt dyr vad gäller kläder till alla barnen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14