Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Smultronhjärta skrev 2009-07-25 10:23:15 följande:
    Japp- jag och Stormis drar dit, jag garanterat iaf! Busfabriken är även det en bra muta om inte tropik center räcker
    Åhh jag vill också {#lang_emotions_cry} Kanske skulle köpa en till bil lite sådär sponant idag {#lang_emotions_dreamer}
    Ha det så kul !!!
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2009-07-25 10:31:27 följande:
    tack vad söta ni är! det är säkert nått vi ätit bara... men usch man vågar ju inte åka iväg nånstans idag *snyft*
    Ohhh fyy för magsjukan KRYAPÅERKRAMAR
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 10:34:32 följande:
    Tack Ja trevligt lär vi nog få..tveksamt om man kommer fynda något vidare men det är ju jakten som är det roligaste ändå
    Precis
    nikki2006 skrev 2009-07-25 10:34:10 följande:
    hej hur är det med dig ???
    Hej vännen
    Här är allt bara bra, tack för att du frågar!
    Hur har ni det ? Semester ?
    Fin shopping och söta Jessie i bt {#lang_emotions_kiss}
  • H I L L A

Hej ! Tänkte sätta mig här en stund men såg den gigantiska disken, så jag är tillbaka om ett par timmar när disk & nattning av barnen  är klart.

• H I L L A
    jojoa75 skrev 2009-07-25 18:00:57 följande:
    håller med, söt som socker är hon
    solouniko skrev 2009-07-25 17:46:09 följande:
    Hon är ju sööt som socker din lilla Hilda
    Tack söta ni

Nu kan ni hennes kaluffs också Och då är ändå allt hår utom luggen då i en tofs
  • H I L L A

Jag måste erkänna att jag är liiiite stressad av att ni redan köpt/köper vinterkläder {#lang_emotions_sealed} Jag vill så gärna prova förra vinterns Molooveraller på pojkarna, MEN de är längst in i proppfullt förråd, och nej det var INTE jag som packade in i förrådet, det var min andra hälft. Men han har nog inget emot att rota fram vinteroverallerna mitt i juli om jag ber snällt {#lang_emotions_dreamer}
    Chockrosa POP overall lät minst sagt lockande Ska nog spana in den.

• H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 21:29:27 följande:
    Godkväll Detta är vad jag har sysslat med hela kvällen:Till Wilgots dop nu på Lördag. Bebisen ska ligga på en tårta dekorerad som en korg full med blommor. Skorna ska stå på en våningstårta tillsammans med lite andra dekorationer Längtar tills på lördag då jag ska göra tårtorna, tycker det är så skoj
    Åhh såååå fint !!!! Vad duktig du är !!!
  • H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-25 21:32:32 följande:
    Attans! Jag som är så kass på att cykla! Hmmm vem var det nu igen då? Ja ja det kommer jag väl på. Massa fint du får hansla i höst då!Vi måste nog ha lite höstnytt från NS också. Det är alltid kul.
    Jag har haft en phil and ted
  • H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-25 21:36:13 följande:
    Oh vad bra!Får jag fråga ut dej då?? Funderar på en sån efter dagens festivalbesök.
    Ja, fråga på bara men jag är ganska negativ till den, hade den bara 1 månad då den höll på att välta när Hilda satt bak och Melker gick av
    Den funkar super när båda barnen väl sitter i vagnen. Sitsen bak är dock ganska liten och inget vidare sovläge.
  • H I L L A
    lillronya skrev 2009-07-25 21:43:01 följande:
    Just nu har vi 3 vagnar i hallen. En babytravel syskonvagn, en BT enkelvagn och en EL sulky.Första anledningen att byta till P&T är ju att vagnantalet skulle kunna minskas till två vagnar. Sälja båda BT.Och en smalare vagn är ju alltid bra. Frågan är ju om Anjelin kan sitta där bak. Hon är ca 90 cm lång. Sovläget kvittar för det gör hon sällan där ändå.
    Jo på så vis är ju p&t suverän, just att det är 2 i 1 vagn. Och visst får Anjelin plats bak, Melker satt bak ibland och han var säkert 95 cm då och med vinteroverall.
    Annars säger de att minsta barnet ska sitta bak, men det kanske inte är så stor skillnad på Emilio & Anjelin ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14