• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • LA Woman
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 22:34:52 följande:
    Ang de här med att skaffa vanr vid fel tillfälle så sa min mamma lite skämtsamt på julafton att eftersom jag fått nytt jobb så va de kanske int eriktigt läge just nu.. Men när jag sen ringde två dagar senare och sa att jag testat positivt så sa hon: - Jobb finns de gott om
    Precis som det ska vara
  • Zvartaliljan
    Raihana skrev 2009-07-08 22:37:20 följande:
    Eller som en kommertar jag fick: Tänk att det syns så bra på dig att du är gravid, fast du är så tjock.....
    {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised} fy FAN vad jag flugit i taket där alltså!!
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Mamma Kråkan
    Raihana skrev 2009-07-08 22:37:20 följande:
    Eller som en kommertar jag fick: Tänk att det syns så bra på dig att du är gravid, fast du är så tjock.....
    ja vad säger man det finns pucko och så finns det dårar
    Nu bloggar jag här igen :)
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:37:24 följande:
    Sen kan man ju tänka på hur man lägger fram det om man nu måste kommentera eller ställa en fråga...Fs mamma sa att "det passar väl inte så bra just nu?" vilket i mina öron lät jävligt taskigt sagt. Min mamma sa "Åh vad roligt, men hur går det med butiken då?" Hon ställde alltså egentligen samma fråga som Fs mamma men på ett MYCKET bättre sätt!!
    Stor skillnad på de kommentarerna ja!
  • isako
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 22:24:50 följande:
    Å hur får du blå text i inlägget?   *häftigt*
    haha INGEN aning
    Everlonn skrev 2009-07-08 22:31:37 följande:
    Precis!! Dumma dom! Men vi i tråden är glada för er skull 
    haha känner igen det där.. O jag tror att jag är längre än gubben. tror han har varit väääldigt snäll mot polisen som gav honom passet.. Hur snäll vet jag inte Tycker att jag är längre än honom ...
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:25:33 följande:
    Ja man blir ju verkligen ledsen....varför ställer de ens såna frågor??? Berättar man glatt att man ska få en bebis så är man SJÄLVKLART säker på att man vill ha den! Det var ungefär samma reaktion här..."men det passar väl ändå inte så bra för er just nu med en bebis!?"
    SKIT i dem!!!! Ett barn är en underbar gåva och om du och din man är nöjda så är det det enda som räknas. Folk har alltid åsikter om allting. Kör ni ert race!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Mamma Kråkan

Godnatt

Nu bloggar jag här igen :)
  • Buttelina
    Raihana skrev 2009-07-08 22:29:36 följande:
    Snälla söta du *flörtar* Orkar du kolla in inlägg 711 på sidan 72?Tänkte om du hade dom plaggen?
    tror inte det funkar alls tyvärr. mudden på tröjan är orange och byxorna är röda så njäe
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Morty

Alltså folk är ju inte riktigt kloka i sina kommentarer!!! Vilka nötter!!! Tänker de sig inte för??? När jag och maken skulle gifta oss så var vi iväg och kikade på ev. bröllopspresent med min mamma på måndagen och på lördagen skulle vi gifta oss. Då kläcker hon ur sig -Är ni nu säkra på att ni vill gifta er??!!?? Du har inte ångrat dig M (min man alltså)!!! Den kommentaren har etsat sig i mitt inre för alltid..........

Såg att mitt hopp var ute, blir inga pusseltights. F-n!! Fick precis ett shopping begär bara för det.

Pluttan & Plutten
  • Tasha78
    Morty skrev 2009-07-08 22:42:47 följande:
    Alltså folk är ju inte riktigt kloka i sina kommentarer!!! Vilka nötter!!! Tänker de sig inte för??? När jag och maken skulle gifta oss så var vi iväg och kikade på ev. bröllopspresent med min mamma på måndagen och på lördagen skulle vi gifta oss. Då kläcker hon ur sig -Är ni nu säkra på att ni vill gifta er??!!?? Du har inte ångrat dig M (min man alltså)!!! Den kommentaren har etsat sig i mitt inre för alltid.......... Såg att mitt hopp var ute, blir inga pusseltights. F-n!! Fick precis ett shopping begär bara för det.
    amen hur kan man säga så
    Исидора
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14