• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Smileycat
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 23:44:48 följande:
    Hej flickor! Måste fråga er en sak..Har precis kommit hem efter att varit på konsert Sambon berättar att Milo fått en elstöt av ett stängsel innan ikväll, ett kostängsel. Han hade skrikit som en tok, men sen hade det gått över och han hade lekt hela kvällen och sen somnat vid nio som vanligt... Jag undrar ju såklart om det är farligt? Kan ngt ha hänt som vi inte ser??
    Jag har fått måånga stötar av ko-stängsel som liten, min faster m. familj är bönder, och vi barn, jag o min kusin, som jäämt hade världens bus för oss, tävlade ofta i vem som tordes..
    Hahaa, såå knasiga.. Gör ju lite ont men det var roligast när jag fick storesyrran o göra det, för hon skrek som en stucken gris..
    Men iaf, de tär inte farligt, om man är lite bebis, typ 1-2år så får man kanske ha lite koll bara, de är ju så känsliga de små..

(Min kusin o jag var alltid och gjorde bus, jag fick ofta hålla pli på honom, han lyssnade konstigt nog mer på mig än sin mamma {#lang_emotions_dreamer} Han var ju världens buse, när jag var äldre så fick jag veta att han har Adhd  (damp som så många fint kallar det) o dyslexi osv.. så det var ju inte såå konstigt att han var mästare i att göra allt det man absolut inte fick egentligen! )
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-07-08 23:44:48 följande:
    Hej flickor! Måste fråga er en sak..Har precis kommit hem efter att varit på konsert Sambon berättar att Milo fått en elstöt av ett stängsel innan ikväll, ett kostängsel. Han hade skrikit som en tok, men sen hade det gått över och han hade lekt hela kvällen och sen somnat vid nio som vanligt... Jag undrar ju såklart om det är farligt? Kan ngt ha hänt som vi inte ser??
    Jobbigt för Milo, men jag tror inte det är nån fara alls.
    Ella tog i tråden runt hästarnas hage för några veckor sen, visst gjorde det ont på henne, men hon mådde bra.
    är ju inte så hög spänning i trådarna runt hagarna, men obehagligt är det såklart
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Helle

God morgon !

Någon som har något mörkt från Molos nya kollektion som har tvättat och kan rapportera om det håller bra?

Tjolla: läskigt med stängslet. Men det har nog gått bra.

• Zvartaliljan

Godmorgon.

Tjolla - maia och en kompis hängde sig på eltråden här nere vid hagen och flög bakåt båda två, absolut ingen fara med dom. De blev bara lite skrämda. Så oroa dig inte, han mår säkert fint

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Emmsan

mååårning tjolla sluta " mesa" dej ... bästa tävlingen som fanns när man va liten ju vem som vågade ta på kostängslet först ;) nej men allvarligt det är inte farligt lååååva{#lang_emotions_wink}

• ängeln83

Morning girls.

Trodde Liam skulle ta sovmorgon idag, men han vaknade kl 7, släpade ur mej ur sängen, gick till vardagsrummet, pekade på tv:n och skrek HEEERBIIIIIIIIIIIIE
    Då kunde jag iaf sova vidare tills filmen var slut när han kom in och skrek herbie igen

Idag har vi det nästan kallt, bara 15 grader, hoppas verkligen på lite mer värme nu när vi snart åker.

LIAM
  • h80

Nån som har något bra matchningstips till gitarrtröjan? Till en tjej, det är rosa, lila gitarrer på tröjan. Jag köpte en grön kjol igår för jag hade för mig att det var gröna gitarrer också, men det var det inte. Så nu har jag inget att ha till

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14