• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • 1 och 1 är 3
    Morty skrev 2009-07-08 23:11:39 följande:
    *suck* varför ska alla ha sådana åsikter om ens val??? Bad trist!!! Bra att ni står på er och gör som ni vill!!!Sov sött......
    Vi har ju tänkt gifta oss inom snar framtid, men eftersom banken och juristerna råder oss att gifta oss nu iom att vi bygger hus så gör vi de. De föll sej liksom naturligt. Att ha festen om 1 år på vår första bröllopsdag tyckte vi va fräckt! Å att ha den i nya fin ahuset va en självklarhet! Vi längtar!!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • Theina

1 och 1 är 3: Grattis till giftemålet klart man kan göra så, fräckt.

♥ Linnéa 081005 ♥ (shopping i galleriet uppdaterad 21/6)
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 23:14:46 följande:
    Vi har ju tänkt gifta oss inom snar framtid, men eftersom banken och juristerna råder oss att gifta oss nu iom att vi bygger hus så gör vi de. De föll sej liksom naturligt. Att ha festen om 1 år på vår första bröllopsdag tyckte vi va fräckt! Å att ha den i nya fin ahuset va en självklarhet! Vi längtar!!!!!
    Ja, men det är väl härligt att ni gör det till på ett speciellt sätt.!! Vi valde att inte ha någon bestman eller tärnor. OJ vad vi fick kommentarer om det, men det sket vi i för det var VÅRT val.
    Plutten & Pluttan
  • 1 och 1 är 3
    Theina skrev 2009-07-08 23:22:20 följande:
    1 och 1 är 3: Grattis till giftemålet klart man kan göra så, fräckt.
    Tack!! Tänk... om en månad heter jag inte längre Johansson

Nej, sängen va de! Gonatt
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Morty skrev 2009-07-08 23:23:53 följande:
    Ja, men det är väl härligt att ni gör det till på ett speciellt sätt.!! Vi valde att inte ha någon bestman eller tärnor. OJ vad vi fick kommentarer om det, men det sket vi i för det var VÅRT val.
    Precis, varför göra som alla andra!? Vi väljer att inte ha med våra föräldrar, OJ OJ OJ säjer jag bara! {#lang_emotions_surprised}
    080826 - Puma Teolin
  • Morty

Någon som vet var det kan finnas Cuba cars skossor i storlek 27? {#lang_emotions_smile}

Plutten & Pluttan
  • Morty
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 23:26:17 följande:
    Precis, varför göra som alla andra!? Vi väljer att inte ha med våra föräldrar, OJ OJ OJ säjer jag bara!
    Ja, det stämmer. Vet att du nämnt det innan. Skoj att det börjar närma sig iaf. Är det i augusti?
    Plutten & Pluttan
  • Raihana
    Theina skrev 2009-07-08 23:06:27 följande:
    Haha, illailla.. men de hittade annat fint till mig istället så det gör inget
    Sicken tur!!
  • Raihana
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 23:10:12 följande:
    Ang kommentarer... när jag berättade för en tjej att vi skulle gifta oss nu men ha fest nästa år så va vi hel konstiga.. HALLÅ, man har liksom bröllop och bröllopsfest samtidigt... Men nej,inte vi!   BTW så har min ring kommit, jag har suttit och stirrat mej blind på den hela kvällen så de blev ingen molo shopping synd bara att de e så mååååånga dagar tills den hamnar på mitt finger...Dags för sängen nu... Sov gott tjejer!
    JA, folk får för sig så mycket! Kul att du gillar ringen!

Som vi, vi hade inga vigselringar eller förlovningsringar heller för den delen när vi gifte oss. Hade helt enkelt inte hittat DEN ringen.
    Hittade efter 2 1/2 år som gift. Folk kan diskutera det än idag på bröllop när bruden visar ringen.....men tänk o du som inte ens hade ring....som om det var det viktigaste i det hela.
  • Buttelina
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 23:10:12 följande:
    Ang kommentarer... när jag berättade för en tjej att vi skulle gifta oss nu men ha fest nästa år så va vi hel konstiga.. HALLÅ, man har liksom bröllop och bröllopsfest samtidigt... Men nej,inte vi!   BTW så har min ring kommit, jag har suttit och stirrat mej blind på den hela kvällen så de blev ingen molo shopping synd bara att de e så mååååånga dagar tills den hamnar på mitt finger...Dags för sängen nu... Sov gott tjejer!
    hehe då kan du tänka digvar folk säger till oss ... vi ska ínte ha nån bröllopsfest alls utan vi ska lägga dom pengrarna på en fet resa istället {#lang_emotions_djavulsk}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14