• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2009-07-25 10:34:32 följande:
    Tack Ja trevligt lär vi nog få..tveksamt om man kommer fynda något vidare men det är ju jakten som är det roligaste ändå
    Precis
    nikki2006 skrev 2009-07-25 10:34:10 följande:
    hej hur är det med dig ???
    Hej vännen
    Här är allt bara bra, tack för att du frågar!
    Hur har ni det ? Semester ?
    Fin shopping och söta Jessie i bt {#lang_emotions_kiss}
  • saturnina
    nikki2006 skrev 2009-07-25 10:33:21 följande:
    saturnia-vad snygg du är wow och vad kul att göra lite annorlunda grejer
    Ja, det var superkul. Min man jobbar mycket plus att jag jobbar hemifrån, så jag är som ett inventarie i mitt eget hus - alltid hemma och alltid med barnen. Helt underbart att komma ifrån för en gångs skull och göra roliga saker.
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2009-07-25 10:36:29 följande:
    Tror det är vad Maia har nu och de sitter fortfarande jättebra på henne 48/50 är väl normalt för en 1-åring tror jag så ta du strl.1. Det är ett stort hopp till M (2-3) så de håller inte tätt kring öronen på Maia.
    tack
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-07-25 10:35:50 följande:
    Slipper di operation då??? Bra att du mår lite bättre i alla fall. Har Emmsan tagit lite middags tips till sina gäster ikväll från dig???
    Ja det var aldrig blindtarmen, de avfärdade det. Vet fortfarande inte vad mina infektionsvärden berodde på men jag har börjat få väldigt ont i ena örat....

Magvärken berodde iaf på kräkandet o inte tvärtom, de trodde ju kräkandet berodde på blindtarmen eller något sånt. Men proverna tydde på hyperemesis så jag har magvärk av att jag kräks så mycket. Finns inte så mycket o göra åt...fick dropp ett par dygn för o samla lite krafter och blir jag lika dålig igen så får jag komma in för mer dropp...mer kan de inte göra.
    Idag står vågen på -4kg....men för varje kilo jag går ner vet jag att jag komemr gå upp minst det trippla när jag kan börja äta igen...för då sparar min kropp ALLT när den är inställd på svält så här, var ju likadant med Maia, ner 10 och upp 30
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • Buttelina
    saturnina skrev 2009-07-25 10:38:30 följande:
    Ja, det var superkul. Min man jobbar mycket plus att jag jobbar hemifrån, så jag är som ett inventarie i mitt eget hus - alltid hemma och alltid med barnen. Helt underbart att komma ifrån för en gångs skull och göra roliga saker.
    vad sööööt du är i bildis och fiina barnen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2009-07-25 10:37:02 följande:
    gulliga ni är tycker synd om isako som fixat med mat och sånt vi som skulle till llm först dessutom
    Och vi kan inte heller. Jag hade ett gallstensanfall inatt och har inte sovit alls och är groggi på värkmedicinen

Jag hoppas verkligen att hon inte har gjort en massa besvär för vår skull.  
    Tilde 980430 och Alexander 070818 och nu satsar vi på en liten 2010
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-07-25 10:40:14 följande:
    vad sööööt du är i bildis och fiina barnen
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart} Jag önskar du var min man.
  • jojoa75

Kikar in en snabbis bara, läste lite inatt när jag jobbade. Jag har hummeloverall till Emma till i vinter, strl 98, det är ordentlig växtmån i den på henne, ska du verkligen ha 104 till Maia, loppan? Men det är klart hon är kanske längre än Emma, har inte mätt Emma på ett tag.
    Jag velar o funderar vidare om vinterkläderna till mina barn
    Lucas är klar, nu ska han "bara" välja färg på en till lurv, vilket tydligen inte är lätt..
    Emma funderar jag på om jag ska köpa en lila molo jacka oxå (har hallonröd redan) och så stickad mössa, läste att de ändrat passformen på den. Isf hallonröd tror jag och vilka byxor hon ska ha.. Ska ha ett par byxor, funderar på svarta eller lila eller hallon. Om jag har lila och hallon jacka så passar ju alla tre.. Hon har två hummeloveraller, så byxor räcker det med ett par.
    Och så funderar jag på lurv till henne.. ska nog köpa mörklila tror jag eller kanske hallon? Är den lika hallon som jackan tro?

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • seadwarf
    saturnina skrev 2009-07-25 10:52:49 följande:
    Jag önskar du var min man.
    Haha, oj vad mycket kläder du skulle få köpa då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14