• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • FlowerPowerMama
    Stargirl skrev 2009-07-25 12:22:23 följande:
    Hur funkar det med hängselbyxor när Milo går på toa? Nu har ju vår dotter som är jämngammal med din son blivit torr och går på toa själv och hängselbyxor skulle inte funka alls då de skulle bada i pottan alt hon skulle inte få av dem i tid.
    Min tjej på snart 4 år har två par hängselbyxor och det funkar kanon även fast hon är torr och allt sånt.
    Hon får upp byxorna själv men ber även om hjälp ibland, beror väl på situationen.
    Hon har aldrig haft en olycka pga hängslena.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • snigelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-25 12:47:56 följande:
    Min tjej på snart 4 år har två par hängselbyxor och det funkar kanon även fast hon är torr och allt sånt. Hon får upp byxorna själv men ber även om hjälp ibland, beror väl på situationen. Hon har aldrig haft en olycka pga hängslena.
    Håller med. Vi har aldrig haft problem vid toabesök pga hängslen
  • Emmsan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-25 12:29:12 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 12:26:05 följande:Mmm, men får väl bli duktigare på att lägg aupp i galleriet så får ni spana där
    men åhh grattis när öppnade du den???
  • Stargirl
    Min tjej på snart 4 år har två par hängselbyxor och det funkar kanon även fast hon är torr och allt sånt.Hon får upp byxorna själv men ber även om hjälp ibland, beror väl på situationen. Hon har aldrig haft en olycka pga hängslena.
    Mmm, fast skillnad på 4 åring och en 2 åring. Våra söner fick sluta med heldressar och hängselbyxor i ung 1,5 år just pga att underlätta då hängselbyxor kan vara svåra att ta av samt att de hängde ofta i toan/potta. Men det är väl olika det där.
  • Fantastiska Skatt
    Min tjej på snart 4 år har två par hängselbyxor och det funkar kanon även fast hon är torr och allt sånt.Hon får upp byxorna själv men ber även om hjälp ibland, beror väl på situationen. Hon har aldrig haft en olycka pga hängslena.
    snigelina skrev 2009-07-25 12:51:20 följande:
    Håller med. Vi har aldrig haft problem vid toabesök pga hängslen
    Tror inte det är ngt bekymmer efter ett tag men när de precis har släppt blöjan kanske det blir ett extra moment? Nåja Oliwer kommer få ha sina Molo hängslisar - älskar dom!!
    Emmsan skrev 2009-07-25 12:54:58 följande:
    men åhh grattis när öppnade du den???
    Tack!! Ganska nyss
  • Emmsan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-25 12:59:31 följande:
    Tack!! Ganska nyss
    kuuul dregglar över skötväskorna
  • Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2009-07-25 13:00:11 följande:
    kuuul dregglar över skötväskorna
    *hämtar en servett och torkar lite*

Hur är det med er?? Njuter av sommaren? Inte sett till dig på läänge ju!
  • FlowerPowerMama
    Stargirl skrev 2009-07-25 12:57:37 följande:
    Mmm, fast skillnad på 4 åring och en 2 åring. Våra söner fick sluta med heldressar och hängselbyxor i ung 1,5 år just pga att underlätta då hängselbyxor kan vara svåra att ta av samt att de hängde ofta i toan/potta. Men det är väl olika det där.
    Jo, fast min tjej klarade ju det när hon var 2 också och slutade med blöja, menade ju inte direkt att det var först nu hon var utan blöjan.
    Men det beror väl på barnen, här har det aldrig varit ett problem och jag har heller aldrig gjort det till ett problem.
    Heldressar slutade vi med när blöjan försvann, såg så bebisaktigt ut, men hängselbyxor funkar då iaf.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • Rååsa Smurfen
    FlowerPowerMama skrev 2009-07-25 13:18:33 följande:
    Jo, fast min tjej klarade ju det när hon var 2 också och slutade med blöja, menade ju inte direkt att det var först nu hon var utan blöjan. Men det beror väl på barnen, här har det aldrig varit ett problem och jag har heller aldrig gjort det till ett problem.Heldressar slutade vi med när blöjan försvann, såg så bebisaktigt ut, men hängselbyxor funkar då iaf.
    fast heldressarna är sköna som pyjamas på hösten /vintern  kommer saknar dem när Tara växer i från dem  de funkar jätte bra trots att hon är blöj fri :)
  • Damien och Adrian

slängde in lite bilder från GBG-resan i BT.

ska nana lite medan sonen gör det, vi ses senare i tråden!

stolt mamma till Damien (070913) och en bebbe på G (BF 11 nov)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14