Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-08-12 23:34:40 följande:
    16
    Galning. Vi kör med nolltolerans här

Ärligt jag såg dem alla hänga på ajabaja idag och jag ville inte ens kolla in dem. Det blev för mycket helt enkelt.
  • mortillsju
    Morty skrev 2009-08-12 23:35:34 följande:
    Najs! Har du fått hem den gråa? När vi klämde på dem igår så tyckte jag att den gråa var helt annorlunda. Inte alls lika mjuk som de andra.
    Ja den var helt annorlunda. Jag tyckete den var fin på bild, men knepigt hård live.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-08-12 23:37:30 följande:
    men  kollade du inte på dom ens?? då är det nog du somär galningen
    Jag vet. Men de hängde liksom lurvar där....flera meter lurvar Herregud hur ska man kunna välja och jag tänkte....vi tar det i oktober så köper jag det som blivit kvar
  • mortillsju

Nähä, nu ska denna Mololurvprotestanten sova lite. Hoppas lilla S är bättre i morgon. Vår inskolning på nya dagiset havererar ju alldeles om hon inte frisknar till.

• mortillsju
    Buttelina skrev 2009-08-12 23:48:23 följande:
    haha du är ju för go
    annars har ni ju så många som ni kommer att vilja sälja så då får jag väl köpa av dem
  • mortillsju
    Morty skrev 2009-08-12 23:50:58 följande:
    Jag kommer tyvärr inte ihåg vilket kantband den hade som vi klämde på
    Den stela jag såg hade lila kantband.
  • mortillsju
    Busbellan skrev 2009-08-13 10:56:28 följande:
    Kom just på ett katvigmåste till. Man måste ju bara ha den rosarandiga tröjan och ha under småfolks lila hästtröja i vinter. Ojojoj, min katviglista växer. Från början skulle jag ju bara ha görn/lila leggings
    Katvig tillhör absolut basgarderoben
  • mortillsju
    Busbellan skrev 2009-08-13 10:58:25 följande:
    Det blir en dyr basgarderob i vinter Helt sjuka priser på vanliga randiga plagg egentligen tycker jag
    Men du kommer ju använda dem massor. För så är det med dem tycker jag, de används mest.
  • mortillsju
    Pimm skrev 2009-08-13 11:07:59 följande:
    Så tillmötesgående dom är på BoR!! Vilken kanonkille:) jag fick hjälp med min softshelloverall så nu skickas den tillbaka och bytes med en storlek större:)
    Visst är de bra!! Jag har haft med dem att göra en gång mitt i rean och sån hjälp jag fick!!
  • mortillsju
    Cafe2012 skrev 2009-08-13 11:21:40 följande:
    Jag är lite sugen på att prova molo overall till Emelie. Men finns de i storlek 122 eller 128? Hur är de i storlek? Har annars alltid haft Reima till barnen och undrar om Molos är lika bra?
    Jag tror det är svårt att slå Reima rent funktionsmässig. Men visuellt slår ju Molo Reima
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14