Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Nu kunde jag fota Visst är den en keeper??

Strl 104 på S som är 98 och ingen smalis precis.

• mortillsju
    Buttelina skrev 2009-08-21 21:24:16 följande:
     jag vet inte och tänker inte räkna åhh fin med dom starsen juu
    FlowerPowerMama skrev 2009-08-21 21:23:49 följande:
    Ser alldeles perfekt ut enligt mig.  Större skulle få en Michelingubbe-effekt på ärmarnaju...
    Jag tycker hon är fin i den. Men måste  bara ha några schyssta brallor att ha nedtill. Inte de svarta vi har hemma *tråkiga*
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-08-21 21:27:41 följande:
    isabel i strl 116 FÖRRA året lite stor då helt klart! tänkte köpa en 110 till i år men den var  slut när det var halva priset.. så det fick bli 116 för 104 satt verkligen precis
    Åhhh hon är ju så söt att man vill äta upp henne på den bilden
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-08-21 21:28:19 följande:
    tror du dom starsen kan funka till MAT-overallen också? Är ju lite ljusare rosa...men ändå borde det väl bli rätt ok ihop? Min unge har också apärmar så du är inte ensam
    Jag testade den kombon (hade motsvarande jacka) det funkar men blev lite fööör mycket tyckte jag. För matchat helt enkelt.
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-08-21 21:28:19 följande:
    tror du dom starsen kan funka till MAT-overallen också? Är ju lite ljusare rosa...men ändå borde det väl bli rätt ok ihop? Min unge har också apärmar så du är inte ensam
    Så här såg det ut för ett år sedan.

• mortillsju

Finns det någon stjärnmössa från höstens Molo som passar till den där regnbågsjackan *pekar uppåt* ??

• mortillsju
    Buttelina skrev 2009-08-21 21:44:15 följande:
    turkosa med orange stars
    Vad fint det låter....den ska jag jaga rätt på......
  • mortillsju
    Pimm skrev 2009-08-21 21:45:07 följande:
    Det tyckte jag var jättefint! Är nog också för kombo ibland:)
    Jag gillar inte när det ser ut som om man ansträngt sig för mycket jag. Lite lagom missmatch alltså
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-08-21 22:34:54 följande:
    *frestas* strl.98 så jag hoppas den passar denna vintern...var ju lite stor förra som ni ser Denna underbara ligger också i vinterlådan
    Gulleloppan. Släng hit dom genast!! de skulle passa S perfekt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14