Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej i Tråden!

Vad ska man matcha Småfolkoverallen med...den där bruna uteoverallen. Rånisarna finns ju men vill ju ha en varmare mössa på vintern till lilla S juh

• mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-21 20:18:02 följande:
    Jag har köpt alla Katvig ränder tröjor jag vill ha i höst, Molos junior e de som gäller här nu strlks mässigt, men där har jag åxå köpt allt jag vill ha.. VAD ska man ha för tröjor???
    Ja himmel.....kanske nån småfolk då??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-21 20:18:02 följande:
    Jag har köpt alla Katvig ränder tröjor jag vill ha i höst, Molos junior e de som gäller här nu strlks mässigt, men där har jag åxå köpt allt jag vill ha.. VAD ska man ha för tröjor???
    Jag vet!! Hollys!! Fina tycker jag.
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-21 20:21:54 följande:
    Nä inga Hollys.. Dyra och jag tröttnar på dem efter en kvart
    Äsch vad du är krånglig Ni får bli utan tröjor i vinter
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-09-21 20:19:40 följande:
    Hej i tråden! Kvällens taxirunda är avklarad. Vad händer här?
    Jag funderar på Småfolkoverallen jag
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-21 22:07:28 följande:
    Kanoners Börjar bli dyrt de här
    Hur sjutton går det med tröjinköpen??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-21 22:15:05 följande:
    Just nu två tröjor och 3 par brallor i korgen, sen storleksmailat på en nutty byxa o tröja så det går kanoners
    Sanslöst bra! Då behöver inte lilla Bubblan frysa i vinter. Vilken Nutty är du aspirant till??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 22:14:58 följande:
    Ja dom stod ju och ljög oss rakt upp i ansiktet känns det som   Usch va trist det känns.. Å dom sa att den skulle vip visas nu på söndag, det kommer ju gå sådär, folk hinner ju inte ens se den ute innan visning ju   Skulle valt en annan mäklare!
    Mäkleri handlar om förtroende. Byt om du inte känner det. Tråkigt med oseriösa mäklare.
    Tejja skrev 2009-09-22 22:12:54 följande:
    Hej-hej! Trist med dålig jaktlycka!
    Ja vad fasen....vill butikerna inte sälja va??
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 22:26:51 följande:
    Eller hur... *shyssta mäklaren*
    Men ett kontrakt måste ju hållas av båda parter. Det är inget slavkontrakt och oseriösa mäklare måste anmälas.
  • mortillsju
    Morty skrev 2009-09-22 22:39:25 följande:
    Förresten, nu när det antagligen börjar bli lite kallare vad har era barn för jackor. Dottern här vägrade helt plötsligt sin skaljacka samt sin vindfleece..... så nu har hon endast 2 lurvar. Har iofs en tunnare täckjacka typ från Lindex. Den som är deras vinterjacka från FIX med fleece i. Men trots att man tar ut fleecen så känns det som det blir lite väl varmt eller??
    Min son på 4 går att förhandla med så han har sin WS från pop ute nu ....men dottern som fyller tre i veckan tokvägrar det mesta men jag får på fix-fleecen som finna i deras vinterjacka. Den är tunn, det blåser rätt igenom den men jag låter henne ha den och hon huttrar men vägrar nåt annat. Jag väntar in att hon ska fatta själv att det är för kallt
  • mortillsju
    Morty skrev 2009-09-22 22:48:18 följande:
    OK, ja här är det bara lurvarna som 'går hem' än så länge. Får väl se vad hon säger när det börjar bli lite kallare. Har ju iofs västar från H&M ju kom jag på. Värmer ju inte ärmarna men varmt och gott om ryggen iaf. Hon totalvägrar både skaljackan och ws. Skaljckan p g a den känns obehaglig i halsen!!??!! WS tycker hon är svår att knäppa helt plötsligt....*suck*
    S tokskriker åt sin skaljacka...."inte regnjacka" hojtar hon. Hon är superklurig med kläder och ilska utfall om diverse klänningar, tröjor och annat. Vad gör man, det känns svårt att tvinga dem utan de måste liksom själva få erfara hur "väder" känns på nåt vis.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14