Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju
    nikki2006 skrev 2009-09-04 19:31:49 följande:
    Har inte busloppan den mini apple klänningen, har för mig
    Kollar in....
  • mortillsju
    nikki2006 skrev 2009-09-04 19:31:49 följande:
    Har inte busloppan den mini apple klänningen, har för mig
    Hittar tyvärr ingen med lång ärm
  • mortillsju
    nikki2006 skrev 2009-09-04 19:33:50 följande:
    Skall ha dem imorgon så det blir bilder då, nu har modellen redan lagt sig, lång dag på dagis idag så hon var tött Jag är också nyfiken, men jag blev glatt överraskad för jag trodde att det skulle vara typ bommulls tyg men det är mer som mini apple klänningen halt och lite tungt liksom om du förstår vad jag menar. Jätte härlig kvallitee
    Men visst är de med bambu? Precis som klänningen??
  • mortillsju
    nikki2006 skrev 2009-09-04 19:36:06 följande:
    superfina slå till, du får gärna härma migKanske flower tröjan eller lindex baströja rosa eller lila???
    Ska absolut spana in dina bilder imorgon. De är liksom lillans stil
  • mortillsju
    LA Woman skrev 2009-09-04 19:37:40 följande:
    Hon sprang ut i dagis kapprum, lite för snabbt tydligen, och föll med ansiktet rakt i en bänk. Träffade nog kanten med munnen, jag hann ju inte se rikitigt Jag trodde först hon slagit i huvudet när hon föll ner på golvet, men sen såg jag allt blod i ansiktet
    Men kära nån...var det din lilla??
  • mortillsju
    nikki2006 skrev 2009-09-04 19:38:33 följande:
    Det tror jag, tyget känns samma. nu blev jag sugen på att kolla kombos till tröjan. måste nog rota i gardroben lite
    Vi har ju klänningen. Den blir lite tvättpåverkad snabbt tyvärr, men är ju så mjuk och skön i kvaliteen.
  • mortillsju
    solouniko skrev 2009-09-04 19:37:50 följande:
    Godkväll! Provade de där byxorna på Milla igår, fast rosa och gröna. Skitsnygga på och härliga i kvallan också Ska nog köpa nån av dem. kan bara inte bestämma färg
    Åh det låter bra. Jag tror jag beställer ett par till lillasyster. Lilla storebror på snart fyra vill helst ha jeans, men kanske skulle ett par manchester av denna sort funka på han med...de ser så sköna ut.
  • mortillsju
    LA Woman skrev 2009-09-04 19:40:21 följande:
    Ja Hände när jag hämtade på dagis igår.
    Usch, det är så typiskt. Full fart och så går det fel. Hur gick det med tänderna??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14