• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • lillronya
    Flock skrev 2009-07-26 10:30:18 följande:
    Hej i tråden! Igår var en rolig dag..Blev mycket hopping Lägger in bilder strax på allt utom en vinterjacka till stora dottern från HH.Så fina bilder i bildtråden igår!! Och söta barn!!!!
    Hej hej!
    Ja in med bilder nu!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-07-26 10:29:47 följande:
    Usch vad jobbigt! Dricker han mycket mjölk? Tänkte att han kanske kan få lite havremjölk och sen fylla på med nåt annat.
    nej...  när vi började utesluta mjölk leeevde han på välling kunde säkert dricka 5 flaskor om dagen ;) så veckan innan doktorn ringde hade vi dragit ner på vällingen till en flaska om dagen o då blev han mycket bättre.. men nä vi skulle testa utesluta mjölk iallafall.. o ja då blev han ju bättre men som sagt lös jämt...så jag hopppas o tror att det vavällingen som gjorde honom förstoppad o inte mjölken .. han ska få dricka havren nu en vecka sen ska jag införa liite mjölk o se vad som händer
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-26 10:30:04 följande:
    tyst med dej nu ;) han är INTE mjölkallergisk hahahaha
    Nej, det behöver han ju inte vara, men "vanliga" ickeallergiska människor kan ju bli lite förstoppade av för mycket mjölk. Och om jag inte minns fel så drack lillemannen en hel del välling om dagarna innan {#lang_emotions_dreamer}
    JAg tror som Ronya att blanda ut den vanliga mjölken med lite havremjölk.
  • ängeln83
    jompa skrev 2009-07-26 10:30:20 följande:
    hoppsan en liten bonus oxå Guuud så fin den där lila var.
    Så kan det gå

Ja men visst var den helt underbart fin? Tror inte jag sett den innan.
    LIAM
  • Emmsan

sooory tjejer för OT men ni är väl vana vid det här laget antar jag

• lillronya
    Emmsan skrev 2009-07-26 10:32:46 följande:
    nej...  när vi började utesluta mjölk leeevde han på välling kunde säkert dricka 5 flaskor om dagen ;) så veckan innan doktorn ringde hade vi dragit ner på vällingen till en flaska om dagen o då blev han mycket bättre.. men nä vi skulle testa utesluta mjölk iallafall.. o ja då blev han ju bättre men som sagt lös jämt...så jag hopppas o tror att det vavällingen som gjorde honom förstoppad o inte mjölken .. han ska få dricka havren nu en vecka sen ska jag införa liite mjölk o se vad som händer
    Ja man får prova sej fram hela tiden...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Buttelina

stargirl: vilken sötnos du har och superfina inköp! starströjan såg ut att vara smal och fiiin i modellen!

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-07-26 10:40:17 följande:
    stargirl: vilken sötnos du har och superfina inköp! starströjan såg ut att vara smal och fiiin i modellen!
    hej vännen.
    hur mår ni idag?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14