• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Zvartaliljan
    jojoa75 skrev 2009-07-26 12:21:44 följande:
    Gomorron.. sovit nästan till nu.. min mamma har sovit här o lät mig sova ut, sååå skönt! Mätte Emma nu.. hon är för tusan 99 cm lång nu! Men mina Hummeloveraller är i 98 o när hon provade dom så var där rejält växtmån... Molo vinterjacka i 98 var oxå stor. Har beställt vinterbyxor i 98 oxå, för de jag beställt till Lucas var jättestora i modellen. hmm nu blir jag ju orolig att 98 inte räcker.. samtidigt så kan de ju inte var FÖR stora ju, jackan hade absolut inte kunnat vara större, den var ganska stor o större hade blivit otympligt. Moloplaggen jag beställt var oxå 98, de sitter bra med växtmån alla... Ska kanske mäta henne en gång till när mamma kommit hit igen, kanske fuskade hon lite o stod på tå?
    Men Maias regnbågsjacka i 98 ser ju alldeles för liten ut o Maia är bara 95cm {#lang_emotions_undecided} Undrar allvarligt om inte den jackan är en felmärkt 86a...var liksom t.o.m liten på henne förra året!!

Hummeloverallen i 104 ska passa Maia enligt måtten...men får väl se om hon vill prova när hon kommer hem ikväll *saknar*
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100125
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-07-26 12:26:34 följande:
    haha isabel är 98cm.. och har 104/110 i molotröjor och 116 i sin molojacka mät henne igen fast hummeloverallerna är ganska stora i strl har jag märkt
    hmm ja jag tror att jag får mäta henne igen Sist jag mätte henne var hon 95.. Så det verkar ju jättekonstigt om hon nu är 99 o hennes molojacka är 98 o sitter bra o är stor..
    Emmsan skrev 2009-07-26 12:25:58 följande:
    man vaaaar ser du dem???? vill oxå see jö ;)
    Jag fick svar ang min beställning o då fick jag reda på att den inte var mörkgrå el svart utan brun.. vete katten om han vill ha den då..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Emmsan
    jojoa75 skrev 2009-07-26 12:33:57 följande:
    Jag fick svar ang min beställning o då fick jag reda på att den inte var mörkgrå el svart utan brun.. vete katten om han vill ha den då..
    men var har du sett den på bild innan du beställde???:)
  • LA Woman

Hej hej tjejer!!!

Nu drar vi till Öland ett tag Ska bli skönt att komma iväg lite iaf Har packat som en galning hela förmiddan men nu är vi strax klara för avfärd

• buffas

Åh skulle betala nästa vad som helst för den ljusare gröna vinteroverallen från Molo såg den på tradera men i 80 och jag vill ha 86
    Ingen som vet om dom kan finnas nånstans???
    Skulle tro att det är från nån äldre årgång har kollat runt men hittar den inte så nu har jag tröst shoppat kläder för 2000:- på LLM!!!!!
    Vill haaaa!!!!!

• Emmsan
    buffas skrev 2009-07-26 12:48:10 följande:
    Åh skulle betala nästa vad som helst för den ljusare gröna vinteroverallen från Molo såg den på tradera men i 80 och jag vill ha 86 Ingen som vet om dom kan finnas nånstans??? Skulle tro att det är från nån äldre årgång har kollat runt men hittar den inte så nu har jag tröst shoppat kläder för 2000:- på LLM!!!!! Vill haaaa!!!!!
    åhh den har vi.... äääälskar :) tror den är från 07 ?
  • Buttelina
    Åh skulle betala nästa vad som helst för den ljusare gröna vinteroverallen från Molo såg den på tradera men i 80 och jag vill ha 86 Ingen som vet om dom kan finnas nånstans???Skulle tro att det är från nån äldre årgång har kollat runt men hittar den inte så nu har jag tröst shoppat kläder för 2000:- på LLM!!!!!Vill haaaa!!!!!
    nä den finns tyvärr ingenstans fin är den!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • lillronya
    LA Woman skrev 2009-07-26 12:41:45 följande:
    Hej hej tjejer!!!Nu drar vi till Öland ett tag Ska bli skönt att komma iväg lite iaf Har packat som en galning hela förmiddan men nu är vi strax klara för avfärd
    Ha det nu så trevligt!!
    Åh skulle betala nästa vad som helst för den ljusare gröna vinteroverallen från Molo såg den på tradera men i 80 och jag vill ha 86 Ingen som vet om dom kan finnas nånstans???Skulle tro att det är från nån äldre årgång har kollat runt men hittar den inte så nu har jag tröst shoppat kläder för 2000:- på LLM!!!!!Vill haaaa!!!!!
    Vad blev det för nåt fint då?

Men är det inte den säsongen då overallerna var så stora? Kolla med experterna.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • H I L L A
    Emmsan skrev 2009-07-26 12:49:18 följande:
    åhh den har vi.... äääälskar :) tror den är från 07 ?
    Du har ingen Molo overall i 104 liggandes och skräpar i nån garderob ? {#lang_emotions_dreamer}
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-07-26 12:51:35 följande:
    Vad blev det för nåt fint då? Men är det inte den säsongen då overallerna var så stora? Kolla med experterna.
    jo de är stooooora ahh va smart du är jo så då skulle ju en 80 räcka buffas!!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14