Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

MammatillO skrev 2009-09-20 00:04:40 följande:
    Finns större i promise jag har så breda fötter så jag måste ha gigantiska skor Rååsa Smurfen skrev 2009-09-19 23:59:46 följande:
    ja fast i inte i just den shoppen som länkades till nyss  tror det var Morty som länkade ,få kolla runt lite
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-09-19 23:31:45 följande:
    tack det är en suit favo i repris tack han sa att han inte ville måla hos andra men han kunde gärna ställa upp på andra tjänster
    aha vad bra för målat har vi redan gjort  finns det nån pris lista på alla övriga tjänster kanske
  • Rååsa Smurfen
    MammatillO skrev 2009-09-20 00:12:08 följande:
    Kolla som sagt på Uggs hemsida där du hittar ÅF , om det var just dom äkta du var ute efter ?Rååsa Smurfen skrev 2009-09-20 00:09:48 följande:
    la den i favoriter ska kolla sen när jag har lite mer kronor på banken
    vill har de äkta  är inte mycket för kopior
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-20 17:31:21 följande:
    Va!!!!! SÄNGKLÄDER?????  Å fy tusan va NICE!!!! Har Idat tapeter? Ihhhhh va Bubblis nästa rum ska bli danskt allover
    ja och mössor kommer molo göra okså  så vi slipper slakta mera
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2009-09-20 13:02:19 följande:
    Nej och det irriterar mig att dom har det där på en sån fin tröja! Så jädrans onödigt!!!!!!! Näe det blir nog att skicka tillbaka den Katvig keppan är underbar! Den är bra nu på hösten för den är ju lite varmare om öronen.
    Godmorgon tycker pussel tröjan är jätte fin på Milo skickar absolut inte tillbaka den !
    Man tänker inte alls på rynket ...
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-21 12:44:54 följande:
    Åhhh NÅGON här måste knipa denna!!www.tradera.com/Kik-Kid-Omlottjacka-i-stl-74-...ni som har småtjejer som har 68-74!! Jag har redan en sån overall i 74 och en jacka i 68 till bebisen De är så UNDERBARA!!Man kan vika upp ärmarna ordentligt så går den att använda redan från 62/68!*inte min auktion*
    ja den är super duper underbar {#lang_emotions_heart} har haft den jackan och har overallen ännu köpte av Liljan  ,kan inte skilja mig från den och hoppas att Tara ska kunna använda den ,när vi prövade sista gången för nån mån sedan så gick det 
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-21 15:25:51 följande:
    du, jag vill köpa tillbaks overallen sen Med uppvik borde den bli lagom bebis vår 2011 eller hur? Måste bunkra så jag har alla storlekar för de är ju så UNDERBARA!
    ok    den är verkligen omöjlig att skilja sig i från
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-21 15:45:46 följande:
    ja de säger att det är skickat, att jag ska avvakta...men hur länge är att avvakta då?? kommer den aldrig så vill jag ju börja leta efter en ny så snabbt som möjligt! MÅSTE ju ha den!!
    tycker du ska börja leta och knipa den direkt när du ser den för den är inte lätt att få tag och sen får du  skicka tillbaka den andra om den dyker upp ,jag lovar att ropa på dig om jag ser den och de gula byxorna i stl 98.
    Prövade overallen på Tara och den satt bra längtar tills jag kan hämta ut byxorna  vill pröva de med hallonröda jacka tror det blir helt underbart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14