Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    Tejja skrev 2009-09-22 22:57:03 följande:
    Ha ha ha! Jag älskar att spåna vidare på saker- försöka komma fram till hur,varför, om och om inte! Tjuvlyssnar på stan, glor på folk etc.
    ja med här tror jag att de helt enkelt var lite gnidna och inte ville hon skulle säljs deras kläder på Tradera för de vill har de köparna själva och att de är fyllt medvetna om att hon inte är en återförsäljare utan vanlig konsument  efter tonen i mailet.
    Undra om det är nån shopoholic här i från tråden {#lang_emotions_undecided}
    Jag vet ett fall från en bekant till mig som faktiskt dömdes i tingsrätten just för att har sålt kläder på tradera som privat person ,hon fick böter och villkorligt ,vara nära att få fängelse ,dock sålde hon nya kläder ,hade typ som hobby att hitta billiga fynd för att sen sälja vidare ,vilket faktiskt är många som gör ..
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2009-09-22 23:50:29 följande:
    Sålde hon i stora kvantiteter då?Villervalla beter sig ofantligt korkat må jag säga..
    ja men inte mer än som vi i tråden gör ,fast nya saker då .
    Nån som brukar kollar på idol
    ">

• Rååsa Smurfen

Godmorgon både först och sist här i tråden   .Ni vet tråden med villervalla  TS ska maila länk till den tråpden till dem och jag tycker att vi alla här ska gå in och skriva ett ett inlägg att vi kommer att bojkotta deras kläder om de inte sluta med sådan maffios metodor så de förstå att de kommer att mista många köpstarka kunder då !!!

• Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 07:51:09 följande:
    Ja jag hittade det igår kväll när jag skulle sova, behöver jag säga att jag INTE somnade på flera timmar Han måste ha vetat om att jag sagt nej.. Å hans svar är " om min underbara dotter vill ha ett smycke så får hon det, Bella kommer få det också när hon vill" "hon frågade så sött och hon blev så fin med det" I D I O T!!! 
    synnerligen korkad och dum {#lang_emotions_demon} jobbigt med ett sådan ex
    Som pappa ska man ju se till barnens bästa och inte vad de vill göra just nu ,kan du inte anmäla percing ställlet för det kan väl inte vara lagligt att göra det på så unga oavsett om en förälder ge sitt samtyckte ,det finns ju en hel del korkade föräldrar ..
  • Rååsa Smurfen
    Leora skrev 2009-09-23 07:53:51 följande:
    Ok, då vet jag. Lite tråkigt ju, när man vill se massa fina danska barnkläder och så är det en massa andra (förvisso fina) kläder där också. Och rubriken säger DANSKA barnkläder...
    kan inte blir tråkigt med fina kläder ju och just de märkerna är något som de flesta gillar här i tråden även om det är en i grunden dansk tråd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14