Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-09-24 13:38:17 följande:
    Jo Maia är med mig ibland O jag är ledig varje måndag och fredag nu så det är bara o komma så kan vi ta en runda på stan tillsammans o sen gå till parken o kanske fika någonstans, vore jätteskoj o Maia skulel också tycka det vore jätteroligt När hon ser tara i bt tror hon dock att det är Maia Lite ego så där
    ok vad bra då vet jag har ju ditt nummer redan så
    Tara är lika egon hon för när hon ser Maia i BT så tror hon okså alltid det är hon okså Jobbigaste för mig är när Maias pappa är på bild eftersom hon då alltid fråga om det är hennes pappa {#lang_emotions_cry} där var det viktigt att hälsade på på han när vi på på kalaset och hon då förstå att det är Maias pappa inte hennes...,dock kanske han undrade varför tänkte jag på sen
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 13:56:40 följande:
    Åhh men lilla gumman då Hur gick det uppe hos honom då nu när ni var o hälsade på??
    Det gick bra men det löser inte våran situation ,det är så svårt  att spela ett skådespel för Tara  när man egentligen är nära att bryta ihop ,men det var viktigt oehört viktigt att det blev ett bra mötte ,kanske jag berätta min historia för dig när vi träffas ,den är lång en historia .........
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-09-24 14:08:03 följande:
    Ja du kan få babbla på hur mycket du vill då *kram*Tara har ju iaf dig, o du är så go så tror inte hon kunde haft det bättre Hon saknar säkert ingenting, även om han är borta. Hon klarar sig! Du och storebror har väl kärlek till henne så det räcker o blir över
    hon saknar sin pappa väldigt mycket , det svårt att förklara  för ett sådant litet barn ,dock är hon för liten ännu för att blir hjälpt av en barn psykolog ,vissa saker ge sår i själen och men för livet .
    Men ska prata om annat nu så det inte blir ledsam  tråd ,fick avi i dag hoppas på lite auaflower eller lurv byxor
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-09-24 14:23:40 följande:
    tror ni det är lönt att lägga ut en aquaflower volangklänning på tradera nu eller ska man vänta till våren?? (obs INGEN annons, vill bara ha tips)
    vänta med den  eller med ett högt utpris
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-09-24 14:28:50 följande:
    ja vad mysigt om du hade fått ett ul, det kan pigga upp vilken gråmulen dag som helst jaa jag sätter nog högre utrop då.. jaa det är ju sant! skitsnyggt med lindex grå leggings till juuu. hmm nu blev jag sugen på att behålla den * hopplös*
    svårt att rensa i bland ..
  • Rååsa Smurfen
    SmillaMilla skrev 2009-09-24 14:35:37 följande:
    Känner mig lite dissad här. Men kanske bara jag som är trött. Gillar ju er alla men men....
    ibland känner man sig både trött och osynlig men känn inte så {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14