• Mrs T81

Bästa trosorna

hehe ja nu är jag så trött på mina underkläder och undrar om ni ville dela med er av era absoluta bästa trosor..Dyra/billiga.
    Är så trött på att de rullar upp när man tar på sig byxorna..

• Svar på tråden Bästa trosorna
  • mollo

Trosor från ullared. Finns även på andra ställen. typ ica maxi. jätte fula men jätte sköna att ha på sig. riktiga tant-trosor så man får ha dom när ingen ser
    Heter väl typ Maxi nånting. stora och fula

Sen finns det många bra på lindex. ta 3 betala för 2. svarta och vita bastrosor. dom är jätte bra!
    Men när man är gravid och har större rumpa är dom där tant-trosorna från ullared bäst

hahaha!

• Mrs T81

ja de från ullared är kanon när man är gravid.Hade själv dem när jag väntade min dotter och har dem ännu men skulle vilja byta upp mig lite hehe...Bor inte nära ullared längre tyvärr:(
    Ska ta en sväng förbi lindex och kolla.Har köpt deras dyra...vad hette dem...sloddy eller nåt men de är i sånt konstigt material så man bli så varm i dem.

• GrodanSkrutt

Älskar mina trosor, som jag har när jag springer, från Rönisch
    Annars har jag inte direkta favvoriter så, mer än hipsters fr H&M som är så där lite glansiga..e kass på material & lappen e bortklippt

• mollo

Mrs T81 skrev 2009-07-10 20:02:10 följande:

ja de från ullared är kanon när man är gravid.Hade själv dem när jag väntade min dotter och har dem ännu men skulle vilja byta upp mig lite hehe...Bor inte nära ullared längre tyvärr:( Ska ta en sväng förbi lindex och kolla.Har köpt deras dyra...vad hette dem...sloddy eller nåt men de är i sånt konstigt material så man bli så varm i dem.
    jo, det finns så mycket som måste stämma.
    Jag tycker inte om när "grenen" är för smal så det åker in därfram. och inte heller där bak. sen får dom gärna vara lite lägre i midjan.
    Men det finns några bas-trosor som är i bomull. dom hade jag innan jag var gravid. dom håller in både rumpa och muff:-P haha!
  • Mrs T81

mollo- håller med dig,De får inte åka in. Men vilka hade du innan du var gravid.? kommer du ihåg namnet?

Grodanskutt- ska kolla upp de där Rönisch.Låter kanon att ha några att springa i.Då kan de ju inte åka in när man går hehe

• GrodanSkrutt

Mrs T81 skrev 2009-07-10 20:11:35 följande:

Grodanskutt- ska kolla upp de där Rönisch.Låter kanon att ha några att springa i.Då kan de ju inte åka in när man går hehe
    De finns i olika modeller & färgställningar =)
  • mollo

Mrs T81 skrev 2009-07-10 20:11:35 följande:

mollo- håller med dig,De får inte åka in. Men vilka hade du innan du var gravid.? kommer du ihåg namnet?Grodanskutt- ska kolla upp de där Rönisch.Låter kanon att ha några att springa i.Då kan de ju inte åka in när man går hehe
    Har ingen aning om vad dom heter. Men dom ska nog finnas kvar iaf. det är ju typ lindex basic plagg. du får prova dig fram
  • Mrs T81

tack allihopa...ska ta en trosshopping dag snart hehe

• Vienzi

Jag gillar Björn Borgs minishorts, tycker de är jättesköna och de har länge varit mina absoluta favoriter. Nu börjar de få konkurrens av Frank Dandys boxer, jättemjuka och sköna!

Även Sloggis sensual hipster kan jag rekommendera...

Har precis beställt mitt första par Hanky Panky, återkommer med recension om några dagar...

Svar på tråden Bästa trosorna