• Mrs T81

Bästa trosorna

hehe ja nu är jag så trött på mina underkläder och undrar om ni ville dela med er av era absoluta bästa trosor..Dyra/billiga.
    Är så trött på att de rullar upp när man tar på sig byxorna..

• Svar på tråden Bästa trosorna
  • GrodanSkrutt
    Joico skrev 2009-07-11 20:38:22 följande:
    Frank Dandy hipsters/boxer, helt klart!
    Vart har ni handlat dom? *nyfiken nu när 2 tipsat om dem *
  • Joico

Jag har köpt mina på Vingåkers factory outlet och Lager157.. finns annars på internet, bl.a zoovillage, uppercut, nelly tror jag. Googla

• GrodanSkrutt
    Joico skrev 2009-07-11 20:48:02 följande:
    Jag har köpt mina på Vingåkers factory outlet och Lager157.. finns annars på internet, bl.a zoovillage, uppercut, nelly tror jag. Googla
    Thank U =)
    & vad är google mot kära, tillförlitliga FL
  • Vienzi

Jag köpte mina Frank Dandy på nelly.com, beställde två par till i förrgår...

• GrodanSkrutt
    Vienzi skrev 2009-07-11 22:33:57 följande:
    Jag köpte mina Frank Dandy på nelly.com, beställde två par till i förrgår...
    & ja beställde mitt första par alldeles nyss
    Verkar ha snabb leverand, 2-3 dgr - är de ngn som haft trassel med Nellys?
  • Vienzi

Jag har bara beställt därifrån två gånger men inget trassel överhuvudtaget hittills iaf. Snabb leverans. Har dock inte behövt skicka tillbaka något så jag vet inte om det är krångligt...

• GrodanSkrutt

De första paret Frank Dandys kom i tisdags - de kommer få sällskap av i a f 2 par till inom kort, perfa - Thank U =)
    (Fr frakt om man handlar inom 2 veckor igen - NELLY.COM)

• Panna82

Jag gillar sådana där halvstring (eller vad de nu heter, de täcker typ halva rumpan o sen blir det string längre ner) eller vanliga trosor. String och hipsters går fetbort.
    Har även några HankyPanky som är väldigt sköna. Finns i olika modeller.

Svar på tråden Bästa trosorna