Bästa trosorna
hehe ja nu är jag så trött på mina underkläder och undrar om ni ville dela med er av era absoluta bästa trosor..Dyra/billiga.
Är så trött på att de rullar upp när man tar på sig byxorna..
hehe ja nu är jag så trött på mina underkläder och undrar om ni ville dela med er av era absoluta bästa trosor..Dyra/billiga.
Är så trött på att de rullar upp när man tar på sig byxorna..
Fick mina Hanky Panky idag. Väldigt mjuk spets men lite ovan modell på stringen... Väldigt låga! Vet inte riktigt än om jag gillar just den modellen men som sagt, väldigt mjuk spets!
Ni som testat Frank Dandy: hur är de i storleken?
Jag tycker dom är "normala", jag har 3par i samma modell varav 1par är lite mindre än dom andra.. annars är dom andra lite lite lite större än "normalt".
Men jag tycker inte man ska ta en större/mindre storlek än vanligt..
Ellos bastrosor tycker jag är superbra!
Min maxgräns för vad vardagstrosor får kosta är 80-100 kr så Frank Dandy är för dyrt för mig.
De bästa jag har är från Pierre Robert och man kan köpa dem på Konsum och ICA. De finns både i bomull och modal. Jag har boxermodellen men även den "vanliga" höga trosan verkar bra.
Ja är sugen på att prova de som de gör reklam för på TV (en tjej som knuffar på en bil), Pierre Robert "Fit for reality" - ngn som testat dom?
Åhlens 3 för 2. Tai modellen eller string. String absolut skönast men Tai e okej den me.
Hanky Panky! Absolut bäst. Tror jag har en ca 15 par, olika färger...så bekväma och snygga! Finns både i string och boxer.